Gå til innhold

Er det in med sånne små skinnvesker med reimer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne som ikke henger på skuldra, men som man tar over hodet og under armen. Tragisk forklaring, men håper noen kan opplyse de uopplyste på motefronten.

Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg har sett Oslo-vestjenter med sånne om sommeren de siste 2-3 årene. Spes lysebrune skinnvesker på skrå over hodet (sånn at veska henger ved hofta/bak på rumpa). Med hvit tunika/kjole, tynt skinnbelte og gladiatorsandaler i samme brunfarge. Synes det ser veldig sommerlig og fint ut :D

Har et par sånne vesker selv, men er litt usikker på om det er in eller ikke. De er i alle fall veldig praktiske når man er ute og sykler eller bare en liten tur ute på byen. (Får plass til mobil og lommebok/visakortet).

Hmm... men nå er ikke jeg noen moteguru akkurat - og bruker litt klær etter egen smak og stil... Så ikke se på dette som et fasitsvar :D

Ps. Siden det finnes en del av disse veskene i butikker (veskebutikker/skobutikker i både dyre og billige varianter, så er det et tegn på at det er litt in.... tror jeg, da...)

Skrevet

Den jeg kom over er gammel, etter min mor, og den er sort. Jeg vil jo gjerne være litt in;) Selv om jeg forlengst har mistet teften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...