Gå til innhold

Noen her som har gått ned 10 kg på 3 UKER??? Er det mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere som kommer med " eneste som hjelper er og spise sunt og trene" trenger IKKE og komme med deres synspunkter.

Så ja jeg er ute etter raske løsninger, noe som har gode råd eller tips? Noen som har klart og gått ned så mye på så kort tid...???

Skrevet

Du skjønner vel du og at det er ufattelig usunt for deg? At uansett hvordan du går ned 10 kg på 3 uker så er det potensielt farlig for deg?

Skrevet

Å gå ned 10 kg på 3 uker er slettes ikke farlig. Det som er farlig er om ekstremslanking foregår over lengre tid. Så lenge du har normalt god helse til vannlig er det ikke farlig så lenge det foregår over så pass kort tid.

Skrevet

Sikkert noen som har greid det, men da har de mange mange mange kg og ta av og det meste vil nok være vann.

Om du utsetter kroppen for en pulverkur i tre uker, så regner jeg med du går ned en gode del.

Men jeg må nesten bare nevne at det ikke er sunt, men du gjør som du vil. Undersøk hvilke kurer som gir mest næring og de stoffene kroppen trenger. Uten at jeg har prøvd, så holder jeg en finger på herbalife sine pulverkurer, men selv de anbefaler vel kun 2 shaker om dagen og et sunt kosthold ellers.

Du kan jo ødelegge metabolismen din på denne måten og kan komme til å slite med vekta resten av livet. Sånn, nå er du advart, men du gjør jo helt helt klart som du vil.

Lykke til uansett! :)

Skrevet

Hvordan skal det være mulig egentlig? Har hørt man kan gå ned 4-7 kilo på en uke med sykehusdietten fks, men det er jo ikke en sunn vekt nedgang. Med lavkarbo er det vanlig å gå ned 4 kilo mener jeg å ha lest, den første uken. Og rundt 0,5 til 1 kilo i uka etter det. 10 kg på under en mnd er jo ikke sunt i det hele tatt...

Skrevet

Ja, jeg tok pursennid x 15 hver dag og spiste ingenting

Skrevet

Amfetamin eller efedrin er gode løsninger om du MÅ ned 10 kg på 3 uker :)

Skrevet

Cambridgekuren er god. Du raser ned i vekt, men 10kg på 3uker har jeg ikke klart. Men du klarer helt sikkert 7kg. Jeg holdt av alt etter endt kur også. Gikk vel opp 2kg fordi magesekken fylles jo opp med mat igjen, men det var med i beregningen.

Må nevnes at man er sulten, slapp og svimmel under hele kuren, men i 3uker kan jeg leve slikt. Anbefaler å ta vitaminer i tillegg.

Forbered mannen din på at du har kort lunte og blir ildsint veldig raskt:)

Sov masse og drikk mye vann!

Man er vel på 500kcal per dag.

Skrevet

Jeg gikk ned 16 kilo tilsammen uken etter eg fødte. nå var dette mest vann, og det teller nok ikke. men jeg har gått ned 1-2 kilo i uken etter det. (ja, la på meg fenomenalt mye i svangerskapet) og jeg trener hver dag, spiser ett sunt og variert kosthold, så 1-2 kilo i uken etter det var gått 7 uker etter fødsel går akkurat. 10 kilo er veldig mange kilo! ingen "kur" eller noen form for "slankepiller" kan klare det på en uke, desverre.

Finnes sikkert dem som har klart det, men de kan umulig ha hatt det godt under prosessen....... Bytte livstil, spise sundt og bevege seg er det tryggeste på lang sikt! vet du ikke ville høre det, men visst du skal ha energi og fremdeles orke og gjøre noe etter det, så er det eneste måten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...