monca*84*j12 Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 www.monica84lengter.blogspot.com/ Skriver blogg. Den handler stort sett om vår vei til å få en liten en.. Noe som ikke er så lett... Men handler litt om hverdagen også=)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Wow - jeg er imponert over bloggen din altså Så flink du er!!!! Har ingen blogg jeg, men ble jo litt inspirert nå da, hehe Hvordan i alle dager har du greid å gå ned så mye i vekt?? Hva slags kurs har du gått? Flinke deg altså Du skal se at spiren sitter snart... Stooooor klem fra Monica
monca*84*j12 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Takk for det.. Bruker jo litt tid på den. Og syntes det er veldig morro. Skaff deg en blogg da.. Ganske enkelt altså, i hvertfall de standard malene. (jeg har fått litt hjlp til å utforme min da jeg er analfabet på området..) Jeg skal stå først på leser listen din jeg=) Jeg går på grete Roede og har gjort det siden januar. Spiser lite, ofte og sundt+ trener en del.. Enkelt og greit. Er veldig fornøyd ja! Siden jeg er ganske så overvektig har jeg en del og ta av enda.. Så skal holde på ganske lenge! navnsøster:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå