Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er plaget med "stikk nedover i skjeden" ,dvs det føles som om det er nedover i skjeden,men kan jo være bare laaangt ned i livmoren.

Dette kommer etter en dag på jobb,og igår holdt de på regelmessig i mange timer utover natten.

magen ble ikke hard eller noe sånt,så er litt i tvil om dette kan være kynnere eller hva?

jeg er ikke så veldig bekymret over det egentlig,men skulle gjerne høre hva dere mer erfarne sier om saken. ;)

Er 23+4.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142015632-kynnere-eller-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg ekspert altså, men synes ikke det hørtes ut som kynnere. Min mage ble ihvertfall hard hver gang jeg hadde kynnere, akkurat som om det lå en stor muskel rundt hele livmora som strammet seg.

Men hva det kan være ellers vet jeg ikke... Kan jo bare være kroppens måte å fortelle deg at det har blitt en litt tøff dag? Om det forværrer seg bør du kanskje oppsøke lege, og muligens trappe litt ned på jobbing/jobbe litt anderledes om mulig?!? (Om du må stå mye, kanskje du kan få mulighet til å sitte ned litt oftere. Eller om du sitter mye i ro, kanskje du kan få beveget deg litt oftere.)

Jeg har hatt mye kynnere, med de to forrige og nå, og magen blir hard når de kommer. Men for alt jeg vet så kan det jo være det likevel :) Kanskje det er som hun over her sier, et tegn på å ta det litt mer med ro. Jeg sliter med vondter, og noen av de kjennes ut som du beskriver, som stikkinger i skjeden. Jeg har tatt det under bekkenløsningsproblema mine, men det kan godt være det er noe annet, godt er det ikke uansett :P

Takker for svar. jeg tror ikke selv egentlig at det er kynnere,men som nevnt at det er på tide å roe seg litt på jobben. ;)

Men greit å "få det bekreftet" av flere.

Skal til legen på fredag og jordmor på mandag så da får jeg lufte litt ideer med de. :)

jeg sliter også med sånne stikkinger som du beskriver...lurer og p hva det er....har noe arr der etter KS og LAP så kan være arrvev?

Ikke veldig bekyrma...men litt uro kommer jo alltids...

Har også en sånn utrolig sår følelse i huden i samme område...

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...