Gemini7 Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Sånne myke, store krøller som frisører lager med rettetang som vris rundt men som det visstnok også finnes egne, nye tenger for.. Anyone?
Gjest Siklerotte Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Er ikke helt sikker på hva du tenker, bilde?
Gemini7 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Hmm.. skal se om jeg finner et bilde! Men mener bare sånn som alle kjendiser har nå til dags;) Så selve tanga må være tjukk.. leter!
Gemini7 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2010 Ja, egentlig! Var pokker så vanskelig å finne bilde for jeg kommer liksom ikke på noen spesielle personer bare at jeg ser disse store krøllene på alle som er på tv for tiden (midtskill og store krøller som henger løst nedover)
Gjest Siklerotte Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 http://www.myhairstylingtools.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/bottom-curls.jpg Sånn? Eller mer http://www.samysalon.com/images/prod-curls-constructor.jpg Eller noe helt annet?
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Jeg bruker varmruller, du kan jo prøve det.
Iiiiik Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Jeg tror jeg har en sånn. Den kjøpte jeg på en stand på Oslo City. Ser at den finnes på amazon og flere tilsvarende. http://www.suncapsulebeauty.com/heprhato.html
Gemini7 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2010 Ja! Takk:) Det første bildet var mest sånn jeg tenkte (har nå trålet bilder av kjendiser uten å finne noe passsende, merkelig nok). Vet du hvor jeg får tak i en slik?? Har bare en tynn, vanlig krølltang som lager små, kjedelige krøller og har hørt at det er kommet nye, større- men finner ikke på expert f.eks
Gemini7 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2010 Takk for llink, iiik!! jeg skal sjekke ut når tilbake fra visning
Gemini7 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2010 I'm back! Hmm ja, den ser bra ut, iiiik! er du fornøyd?? Ser jo veldig enkelt ut på den videoen men frykter at det ikke er fullt så enkelt når man starter selv... ?
Nå da? Skrevet 23. juni 2010 #13 Skrevet 23. juni 2010 Her er en som lager store "Hollywood-krøller" Den er 38mm i diameter og blir veldig varm slik at krøllen holder lengre. Bruk varmebeskyttende krem eller spray først og rull håret på slik at det blir varmt over det hele. Lykke til!
Gemini7 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 23. juni 2010 Nå da?: Det er akkurat det jeg er ute etter- men du glemte linken!!! Hadde vært fabelaktig om du kunne legge inn den :) Tusen takk!
Nå da? Skrevet 24. juni 2010 #15 Skrevet 24. juni 2010 Er det mulig??? Jeg glemte linken! Her er den =) http://www.jernia.no/Produkter/Hus+og+hage/Bad+og+personlig+pleie/Kr%C3%B8ll-+og+rettetenger?key=196562
Gemini7 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 24. juni 2010 Tuuusen takk!! Så det er altså Jernia som tilbyr den slags- det hadde jeg aldri tenkt på! Sjekket Expert og El Kjp uten hell.. Har du prøvd denne selv? Og evt i hvilken str? Nå skal det bli fjonge krøller til bryllup i sommer gitt
Nå da? Skrevet 24. juni 2010 #18 Skrevet 24. juni 2010 Nei, jeg har ikke prøvd akkurat denne. Har en annen i huset et sted, men husker ikke merket. De er veldig enkle å bruke og gir fine store krøller. Begynn i nakken og ta del for del oppover. Ta bare litt hår i gangen. Når du løsner tanga fra håret, rull det sammen og sett på en spenne eller klips. La det bli avkjølt før du sprayer det i fasong. Jeg ville tatt den største på 38mm. Gir det "mykeste" fallet. =)
Iiiiik Skrevet 24. juni 2010 #19 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er temmelig klønete egentlig, ikke vant med krølltang og sånt i det hele tatt, men det er så enkelt som det fremstilles som. Det følger med en sånn hanske da, ellers ville jeg sikkert brent meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå