Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkuratt satt den første puregon sprøyten.. Det gikk kjempe greit.. Litt ekkelt og skulle stikke seg selv. Men hva man ikke overlever/gjør....

Skal sette en Ovetrielle sprøyte til slutt for å få eggløsning. Da er det bare og leke kaniner og hååååpe på det beste! Er sååååå spent!

Flere som er i samme båt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142015464-f%C3%B8rs-dag-p%C3%A5-puregon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp

Jeg har vært igjennom samme behandling, to ganger.. Nå er jeg 6 uker på vei, helt sprøtt etter 7 år med prøving.. Krysser fingrene for at det skal bli der også.. Var på ultralyd idag, og alt så veldig bra ut. Skal tilbake om to uker...

Bare spør hvis du lurer på noe :)

Masse lykke til!! KLEM

Gratulerer sååå mte brunette. Ja, jeg kan skjønne det må være fullstendig uvirkelig! Klarer ikke helt og forestille meg hvordan det kommer til å føles når det ENDELIG klaffer...

Uff.. kjenner jeg begynner å bli bekymret. Jeg er nå på 3dagen på Puregon og mensen vil ikke gi seg.. Tenk om alle disse pengene og hormonene er kastet ut av vinduet? Kommer eggløsningen til å intreffe SELV om jeg blør?? Det mååå bare gi seg innen noen dager... Håper ikke alt er over og ut.

Kjempe lei meg og trist siden ting ALDRI går som det skal... blir sååå oppgitt!

Jeg måtte faktisk gå på puregonsprøyter i 1,5 måned fordi egget ikke ville modnes, og plutselig var det stort nok til å sette ovitirelle.. Men det har kostet mange penger....

Hvor stor dose tar du? Første gang fikk jeg forhøytet dose, og egget modnes for fort, noe som førte til at det ikke gikk.. Når skal du på ultralyd, da?

hei brunette

Oi, det var lenge på puregon.. kan tenke meg at det ble kjempe dyrt!

Jeg har tatt 75IE.... Og satte Ovitrielle sprøyten for 10 minutter siden. Så da er det bare å vente. Er kjempe spent. For jeg hadde mensen helt frem til forige dagen! Så da tenker jeg; Hvordan kan kroppen ha klart å gjøre seg klar til eggløsning så tett opp til mensen?

Jeg pratet med en gynekolog. Og hun sa at det var bare å kjøre på.. Sååå nå gjelder det.. Er veldig spent. Har kjøpt eggløsningstester.. greit å kunne følge med litt selv også...

Jeg skal ikke inn til ul jeg... skal ta blodprøve på dag 21-24 eller noe.. Syntes det var litt merkelig. men ok.. Jeg stoler på legedama!

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...