Gå til innhold

Grinete å helt utslitt....flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på vei med nr to :) har en nydelig gutt på tre:) men sliter med tålmodigheten, og føler meg helt utslitt hele tiden... Ingen overskudd litt lillemann og samboer og er KJEMPEGRINETE!! :( Ikke noe gøy, har kjempedårlig samvittighet hele tiden og er så klar over alt men har ingen kontroll....Er veldig oppblåst og merker det er mye som skjer i magen og det er herlig men hvor er energien??

Er det flere som ar det slik så tidlig? er et stykke ute i uke 6.

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det her også... Jeg sover 12 timer i døgnet og er 70% sykmeldt, men likevel føler jeg meg som en oppvridd vaskefille. Fullstendig utslitt. Jeg trøster meg med at det går over etterhvert... :S Jeg er 7+3 i dag. Det er fryktelig vanskelig å finne overskudd til knotten på 20 mnd jeg har fra før, men jeg sover før jeg henter ham i barnehagen for å ha noe å gi i det hele tatt.

Skrevet

ja det blir mye til tider. har full jobb pluss mor som trenger en del hjelp..

Er du sykmeldt pga at du er utslitt? hvordan la du det frem for legen? Tenker at det kan jo ikke være helt bra for spiren at jeg er helt utslitt og oppkaret hele tiden...

Skrevet

Det er vel egentlig ikke noe man kan legge fram på en spesiell måte, annet enn å være ærlig?

Jeg gråt som en foss av andre årsaker (forrige fødsel og barseltid var begge traumatiske, noe legen min visste fra før). Dessuten er jeg veldig kvalm og generelt i uggen form. Null overskudd. Fortalte rett og slett at jeg ikke var i stand til å ta meg av barnet jeg allerede har etter en full dag på jobb, og at jeg overanstrengte meg i forrige svangerskap. Legen min er veldig opptatt av at jeg skal ta det mer med ro denne gangen, og spare krefter, siden alt ble så vanskelig sist (selv om det i sannhetens navn ikke hadde noe med jobben å gjøre). Han ville vel egentlig sykmelde meg 100%, men jeg ba om 70%, vil gjerne komme meg litt ut av huset også.

Skrevet

Ja det er sant. Lykke til. Tusen takk for svar:)

Skrevet

som om jeg skulle skrevet det selv gitt.. har en pode som blir 2 år denne uken, et hus jeg ikke har kontroll på, og svigerforeldre som kommer på ferie.. alt av kaker og hus bør være under kontroll innen fredag.. ikke mye glede ut av denne ferie uka i allefall. dagens gode stunder er når jeg og poden ser etter egg hos hønene, og finner markjordbær.. ellers er det ganske grått.. eneste bra med at sambo kommer fra jobb er at han kan overta poden, litt trist, men er helt tom.. er forresten 7+6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...