Miss Fix Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Herregud, er det mulig? Jenta mi har vært sur som F de siste dagene.. Ingenting er bra nok! Kan nok kanskje være tenner på vei, hun er 6 mndr. Hun har alltid vært sutrete og har grått mye mer enn en gjennomsnittlig baby, men nå er hun helt håpløs. Hvor lenge før tennene bryter ut er det vanlig at de små blir grinete? (av de som blir det, vel og merke) Jeg kan hverken se eller kjenne noen tenner, men som jeg har forstått kan de dukke opp over natten?! Håååper det går over snart, kan jo ikke gjøre annet enn å gå hjemme og trøste hele dagen!
Gjest eelis+kian Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Min var SUUUUUUR i en hel uke før han fikk en tann. Så det kan jo godt tenkes at det er det! Her kjente jeg det veldig godt i tannkjøttet også, men jeg vet ikke om det er sånn for alle :-P
Miss Fix Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Hehe... trivelig med sure barn Har egentlig trodd det har vært tenner tidligere også her da, for min er stort sett grinete hele tiden.. Jeg vet egentlig ikke helt hvordan det kjennes ut i tannkjøttet heller jeg da, så kan jo være noen drevne kunne kjent det...Oppe kjennes det ganske hardt og taggete ut, men det er jo ikke så vanlig at de får tenner der først. Nå er jo heller ikke min jente veldig A4, så skulle ikke forundre meg om hun får visdomstennene først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå