Gå til innhold

hjelp, trenger råd og erfaringer:)

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er nå godt inne i min 13 uke, og gleder meg til UL, men har ikke fått innkalling før i aug, da er jeg 20 uker, synes dette er veldig sent da jeg har mistet en gang før og var på tidlig ul i uke 9. Hva synes dere? bør jeg prøve å få byttet? mye styr nå rundt ferie med stengt sykehus og dritt...hvor tidlig kan man evt ta vanlig ul?ringte sykehuset her(molde) de stenger 16 juli, da ej jeg ca 16 uker..venter jeg lengre må jeg på et annet sykehus som i uke 20...(molde-kr.sund)

takk for råg og erfaringer:)

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har også fått innkallelse i uke 20, er visst ganske vanlig for ordinær UL å være. Men siden jeg har vært urolig noen ganger, og fordi jeg gjerne vil vite kjønnet før den tid, har jeg booket meg inn på privat UL før den tid.

Var i en i sist uke (uke 13) og skal i en i uke 17 ca :)

Lykke til!

Så ganske mye faktisk, men ikke kjønn :)

Mener å ha hørt at en ikke kan se kjønn helt tydelig før uke 16/17.

Men jeg fikk se baby som turnet, sjekket at begge hjernehalvdelen var på plass, at begge hjertekamrene pumpet blod som de skulle, fikk målt lengde fra hode til rompe og fikk mange fine bilder :)

Hvis du er interessert, send meg en PM, så kan jeg sende deg noen av bildene på mail, så vet du hvordan de kommer til å se ut :)

Mvh,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...