Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jammen meg gutten vår er litt lei av meg, hehe... Han er veldig glad når pappan kommer hjem på ettermiddagen, for å si det sånn! Jeg synes det er litt vanskelig å finne på "festlige" ting for å underholde ham hele dagen, han blir så fort lei.

På en vanlig dag, så triller vi kanskje en tur på butikken, + en tur når han skal sove. En dag eller to i uken treffer vi kanskje andre venninner med barn. Ellers så synger jeg litt til ham, så ligger han under babygym (men det er ikke så pop lengre), eller leker litt på gulvet for seg selv. Han liker å sitte på fange og lese pekebok, men det varer ikke lenge!

Og i dag har han sittet i sportsvogna og sett på at jeg har malt en stol, pluss at vi har sittet litt på terrassen (han i skyggen og jeg i sola ;) Men på slutten av dagen vet jeg nesten ikke hva jeg skal finne på lenger, for å underholde ham, han er liksom "lei" av alt. Så jeg må innrømme at han får se litt på tv i vippestolen, det går mest i Drømmehagen, han er såå fascinert av det! Visste ikke at så små barn var interessert i tv jeg?? (Og jeg som var sikker på at mitt barn aaldri skulle se noe særlig på tv, rart alt man gjør når man blir desperat, haha...)

Så hva finner dere på med deres 6 mnd gamle babyer?? Trenger litt tips tror jeg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...