Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er i dag 6+4 og har ikke særlig stor matlyst i disse dager, vel bortsett fra tanken på gode burgere med masse salat.mmmmmmm. Vel prøvde å spise ørret hinn dagen og det smakte ikke. Så da lurer jeg på om fiskegrateng er en ok måte å få litt fisk i seg på??.

Siden vi (bør) ete fisk minst 2-3 ganger i uken. Er ikke så glad i det akkurat. Men er omega 3 en ok step inn da?.

Er ikke så mye spennande mat rundtom for tiden, alt går jo i det samme. Kan fort bli mat lei da. er det noen andre som har samme problem. og hva gjør dere for å spice opp litt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Fiskegrateng er jo absolutt bedre enn ingenting! Men kan vere lurt å ta omega 3-tilskudd om du klarer det, då er du vertfall litt sikra :) I skrivande stund spiser eg fiskepinner... Er 8+2 og kvalm som et uvær! Godt stekte fiskepinner fungerer greit for meg vertfall :) Viktigaste er at du drikker masse, og evt tar tilskudd.. Viss du ikkje klarer ete..

Hos meg går det i farris, chupa chups-slikkepinner og mat eg plutselig berre får lyst på... gått litt i rista brød, blomkålsuppe og sånn.. viktigaste er at en spiser :) Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar. er at jeg ikke klarer å ete, men er hva jeg eter. hehe. Prøver no å ikke å ete for mye snop i uken, men en liten smågodt ting eller to tar jeg nok når jeg fler for det. Skal nok klare meg, er ikke så kvalm om morningene nå lengre, men det er nok fordet at jeg sover til 11-12 om dagene. hehehe. Ønsker deg og lykke til

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte faktisk også å prøve meg på fiskegrateng i dag. Jeg er 8+0 i dag, og også kvalm som et uuuvær :-( Har blitt sykmeldt nå, og kan sove mye mer, og det hjelper litt, men jeg tilbringer stort sett dagene på sofaen under teppet med blikket fokusert på trærne utenfor vinduet (eller crap tv..).

Men mat var det jeg skulle si. Jeg har matlyst når det gjelder brødmat, men ingen middag frister. Æææsj.. Jeg er til vanlig såå flink til å spise riktig med masse grønt, men nå får jeg ikke i meg stort mer enn noen paprikastrimler hver dag. Det blir litt frukt, kjeks, lakris, ristet brød, peanuttsmør, ost og skinke... Og mye melk! Er det noen som har tips til hvordan få i seg litt sunn og ordentlig mat (middag) som smaker??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...