Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har kjøpt den. sto mellom den og simo hos oss og.

vi skal ha septemberbaby, så vi og trenger god bagplass. det er en av de få vognene du får plass til vognpose i. vi har kjøpt voksi urban posen, å den er det god plass til oppi citybagen :) vi angrer ikke et sekund. grunnene til at vil valgte emmaljunga i steden for simo, er at emmaljunga er lettere, mer moderne å finere farger, samt at har lest mye, og føler det er mest som har annbefalt emmaljunga city cross :)

Simo har noen cm større bag, men er i gjengjeld noen kilo tyngre. er mer en nok god plass i citybagen :)

hei!

jeg er helt blank på dette med vogner og hva vi skal kjøpe. Har fått så mange ulike anbefalinger, men ser stadig mer på emmaljunga vognen. Lurer da på, bruker vi denne vognen fra nurket er nyfødt, eller kjøper man noe ekstra??:)

forklaring please:)

Mariabee: heisann:) hvis du skal ha city cross må du kjøpe en hard bag i tillegg.. Prisen på en city cross ligger på rundt 5200,- + hardbagen ca 1800,- Jeg hadde Emmaljunga duo edge til min første, og likte den kjempe godt.( Denne har større hardbag og er alt i alt en større,litt tyngre vogn + litt dyrere) Denne gangen har vi kjøpt Emmaljunga city cross.. rett og slett fordi etter ca 5-6 mnd så begynner man å få en ganske nyskjerrig unge ;) vil da ikke ligge i bag, så da er det rett over på sportsvogndelen.. + at city crossen er litt lettere å hondtere:)

Annonse

City Crossen er en kjempegod vogn; jeg brukte den til min første datter og ser absolutt INGEN grunn til å bytte den ut nå når datter nr 2 snart kommer:D

Man kjøper City Crossen med sportsvogndel ja (sete/ sitteplass), pluss en bag i tillegg. Av de forskjellige bagtypene vil jeg absolutt få anbefale City Bagen, som enkelt klikkes rett på understellet. Lett, men romslig og lun bag=)

City bagen har ihvertfall vært mer enn stor nok for vårt lille knøtt, som brukte bagdelen til dagsoving helt til hun var 10 mnd gammel! Velger man en vinterpose som tar litt mindre plass enn de store Voksiposene blir det enda bedre plass, og et populært alternativ til Voksien er f.eks Odenwalder Holly eller lign. lette (men varme!) dunposer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...