Mamma til 2 søte jenter Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 synes jeg plutselig nå sover mye mer på dagen (uten at det går utover nattesøvnen). Før var det nok med en sovelur på 2,5 time. Nå sover hun 2 x 2 timer. Jeg lurer på om det kan ha en sammenheng med at hun nå er mer aktiv, dvs sitter, åler seg fram, og går fra sittende til stående. Noen andre som også ser at babyen blir mer sliten når de er blitt mer aktive?
Rødhette <309+<312 Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Hei :-) Min gutt begynte også og sove mye mer når han var på samme alder, om natten vel å merke, nå sover han fra 19:00- alt mellom 09:00 og 11:00 Det har pågodt 1,5 mnd nå, men han sover bare 1,5-2timer på dagen
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Ja, slikt høres herlig ut. Min jente våkner i 6 tiden hver morgen og legger seg kl 19.00. Hun kunne fint ha sovet til 7-8-tiden iallefall.... Men det er vel å drømme foreløpig.... Pappaen står opp i 6 tiden og er oppe en gang til i 6.30 tiden på badet før han går på jobb. Blir nok litt for mye liv i 2. etg der vi sover og har bad ifm det. Håper hun klarer å sove litt lenger når vi skal ha ferie og mannen min også har ferie. Da er det iallefall ingen som lager "liv" så tidlig på morgenen - det må vel i tilfellle bli henne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå