Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Fader og.. Trodde jeg ikke sku få dette her jeg... Hemoride dritt Fader... Da var det bare og reise på apoteket og kjøpe ALCOS-ANAL salve da.. Håper dette her forsvinner.. Noen med erfaring rundt hemorider her??
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg fikk en hel en i mitt andre svangerskap, men jeg merket ikke noe til den i det hele tatt, jm sa at neimenn her er det en hemoride! Så fikk jeg klyster... Ikke den dag idag merket noe til den... )
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Fått nå på slutten jeg da :S Plager meg ikke noe spes men kjøpte like så greit en krem..Så håper den forsvinner
Nicoline3 Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg ble plutselig veldig plaget for noen uker siden, fikk 3 store med blod som kom ut hele tiden. Prøvde alcos anal i noen dager,men ble bare verre. Kjøpte scheriproct på apoteket (inneholder litt kortison,men helt ok i følge jm) Brukte den i 5 dager samtidig som jeg brukte våtservietter og "puttet" dem inn igjen ved hvert toalett besøk, og ble da helt kvitt dem! Kjenner av og til en av dem på utsiden,men tom for blod og uten smerter, så da bare dytter jeg den inn og trener på å knipe igjen. (råd fra jm) Beklager alle detaljer,men vet hvor vonde de kan bli, og da er det greit å ha flere salver å prøve seg på!!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2010 Kniper på harde livet her og hehe.. Håpe det ikke blir værre.. Men når tenker meg litt om, så tror jeg jaggu jeg hadde det midten av svangerskapet og..Men gjorde ikke noe med det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå