Gå til innhold

Mye slim med blod over flere dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går trur jeg slimproppen gikk, kom masse slim med noen striper blod. Men dagene før det har det også kommet mye slim/utflod, og i dag har det fortsatt med mye slim med noe spor av blod.

Jeg var hos JM i går og blei strippet så det evar nok med på å gjøre at slimproppen gikk regner jeg med. Jeg er forresten 1 dag på overtid og forrige gang fikk jeg 10 dager før, så er rimelig lei nå!!

Lurte egentlig bare på om det er noen andre om har hatt/har det slik og vet om fødselen er like om hjørnet ??

Jeg går med veldig uregelmessige kynnere/masrier også og de varierer veldig i styrke, så føler kroppen bare driver å lurer meg....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg gikk også proppen i dag. Kom masse slim og en del blod. Det har etterhvert også kommet vann. Så her venter jeg på at maseriene skal ta seg opp og gå over til å bli ordentlige rier.

Har du snakket med JM evt føden? Det er vel ikke utenkelig at det skjer noe innen kort tid hos deg nå. Virker nesten som du så smått er igang.

Lykke til!

Skrevet

Ja håper virkelig det er noe på gang her! Selv om jeg ikke tørr å håpe alfor mye...

Nei har ikke snakket med føden, tenkte jeg skulle klare å vente lengst mulig med å dra inn dit. Sist gang var jeg innom føden 2 ganger og blei sendt hjem, ville prøve å unngå det denne gangen.

Men er jo litt redd det skal plutselig skje veldig fort denne gangen.

Eneste jeg er litt bekymret for er hvis det er fostervann som kommer litt og litt og ikke bare slim, men jeg venter litt til med å ringe.

Lykke til til deg også :) Når har du termin ?

Skrevet

Jeg hadde termin 17, så jeg er 6 dager over i dag.

Her er det litt fostervann som kommer litt og litt. Venter med å reise inn, men det er greit å ha kontakt med dem, føles litt tryggere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...