Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hei, jeg har verdens nydeligste gutt på snart 8 måneder, men sliter med depresjon og uro/angst. Legen har gitt meg beroligende, men jeg synes ikke det hjelper. Jeg skulle nok hatt antidepressiva, men det går over i morsmelka sier legen. Jeg ønsker ikke å slutte å amme før veslegutten vil, men klarer ikke å fortsette sånn heller.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Slutt med amming! Gutten din har mye mere godt av en mor som er seg selv, enn pupp nå når han er blitt så gammel! Du har ammet mye lengre enn gjennomsnittet i Norge, så vær godt fornøyd med innsatsen på den fronten! Ingen skam å legge ned produsjonen for denne gang! Også synes jeg du skal komme deg til psykolog! Det kan hjelpe deg like mye, om ikke enda mere enn piller! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Helt enig! Ingen vits i å tyne seg. Jeg sluttet også litt før jeg selv egentlig hadde tenkt og ville. Men jeg hadde behov for det. Kroppen min trengte det, og barnet trengte mors krefter tilbake:) I tillegg fikk jeg suuupergod hjelp av akupunktur!!! Helt fantastisk bedring faktisk!! (gikk hos ei dame på Klinikk for Alle, Storo). God bedring! Dette klarer du:)
svangeria82 Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 du har vært kjempeflink!du fortjener å ta vare på deg selv nå,og begynn med antidepressiva og krev samtaler hos psykolog,det er farligere å bruke beroligende enn antidepressiva,fordi du blir avhengig av valium o.l,noen ammer jo også med antidepressiva,sliter med samme problem sjøl,men barnet mitt er kun 2 mnd,gutten din er jo 8 mnd,han har fått nok morsmelk,prøv å være stolt av innsatsen din,og det beste for dere begge er at du er en god mor,ikke melkeprodusent*klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå