Gå til innhold

Brio Go eller Maxi Cosi Mura4

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med begge disse vognene? Hvem burde man velge? Jeg liker MaxiCosi fordi den har en stor bag og store svingbare hjul foran, men synes Go er en finere vogn, og liker sportsdelen på Go mye bedre. Det negative med Go kan være de små hjula foran på vinterføre, men vet ikke om MaxiCosi er bedre om vinteren.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142014661-brio-go-eller-maxi-cosi-mura4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Maxi Cosi Mura 4 og er kjempefornøyd! Jeg har 4 hjulingen. En lett vogn å trille både ute og inne, og veldig enkel å slå sammen. Hjulene foran kan du låse om du vil, feks når du går på i litt humpete terreng.

Har ikke prøvd den på vinterføre enda, så det veit jeg ikke noe om..

Jeg har også Maxi Cosi Mura4 og er veldig fornøyd. Kikket på Brio Go også, men endte opp med Mura. Mest fordi det var kampanje på Muraen akkurat da. Jeg har nesten bare brukt bagen, men den er stor og god.

Har prøvd sittedelen en gang. Den virker veldig god å sitte i. Eneste minuset er at jeg tror du bare kan ha på kalesjen når barnet sitter framover.

Har bare prøvd den litt på snø. Det var tungt og hjulene låste seg. Men da var snøen også nokså tung. Triller mye på grus og det går kjempefint.

Maxi Cosi Mura har det beste understellet på snø, mener jeg. Og bagen er fin og romslig. MEN sportsdene er ikke bra, fotbrettet er nesten fraværende, det er utrolig lite, og kalesjen er lav slik at du neppe kan regne med å bruke den etter at barnet ditt er over to.. Så jeg tror ikke den er spesielt komfortabel å sove i for litt større barn.. Vi slo den fra oss, hadde med vår 17 måneder gamle normalhøye sønn og prøvet da vi ventet minstemann, og han hadde hodet i kalesjen.. Go for Go hvis det er alternativet ;-) Vi uansett anbefale deg en vogn ssom har sportsvognsetet vendt mot deg. Vi har MB nå og er kjempefornøyd med vogna, men savner veldig å se barnet..

Jeg er også veldig fornøyd med Maxi Cosi Mura 4.

De svingbare hjulene foran gjør at den blir lett å trille og den snur "på en femøring".

Jeg fikk barn i desember så du kan trygt si at jeg har prøvd den på vinterføre. Den klarte seg bra og du kan låse hjulene foran på det verste føret.

Etter det jeg har sett er bagen noe større en enn del andre, og vi har brukt den helt fram til han var 6 mnd. Kunne sikkert brukt den lenger, men det blir litt varmt nå.

Håndtaket kan justeres i høyden slik at det blir komfortabelt å trille for de fleste.

Jeg har ikke hatt andre vogner, men er veldig fornøyd.

Sportsdelen virker litt tungvint å montere til å begynne med, men det er bare til man har gjort det en gang.

Jeg syns det å finne vogn var fryktelig vanskelig, det er for mye å velge mellom. Men, jeg har endt opp som veldig mange andre; Du kjøper flere vogner :-) Har allerede kjøpt en TFK Buggster som nr 2.

En annen ting med Maxi Cosi er at hvis du har Maxi Cosi bilsetet, kan du bare klikke det på vognunderstellet. Adapterne fulgte hvertfall med da vi kjøpte vognen. Og det er utrolig deilig, spesielt da han var veldig liten, og slippe og ta han ut av setet når man skulle på kjøpesenter o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...