<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Noen som har opplevd at etter de har lagt seg for kvelden plutselig kan få skikkelig mensmurring som starter i magen, for så å gå bak i korsryggen og så frem i magen igjen? (holder seg vel stabilt i magen hele tiden, men merkes ekstra godt i korsryggen en liten stund) Ikke vondt vondt, men ubehagelig vondt. Som en sterk menssmerte. Lurer på hva dette er? Varer ikke så lenge heller, som regel bare 1 minutt. men kan komme en eller to ganger iløpet av natten, slik jeg har opplevd det til nå. Har det ikke hver kveld heller... men oftere nå på slutten. Er 36+1
Trio? Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har vel hatt det slik mer eller mindre fra i går morges. Litt pause i natt. I tillegg har jeg hatt litt yppigere toalettbesøk, kvalme som har kommet og gått og en sånn sprengt følelse i magen (som om jeg har masse luft i magen). Kynnere kommer og går uten smerter egentlig. Kan det være modning?
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Det har jeg idag... Mye luft i magen, føles nesten litt løs, uten at jeg må renne på toalettet da. Og har en kvalme som ligger å lurer, var kald når jeg våkna og nå er jeg varm. Kjenner kynnere avogtil, og generelt har jeg jo vondt i bekken og korsrygg siden jeg har bekkenløsning. Kanskje det er modning... Skal reise bort i helgen, så håper ikke det er noe som på en måte blir verre. Hehe! Junior må holde seg inne i noen uker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå