Gå til innhold

Noen som vil spå om termindato stemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om lillejenta (hvis det er ei jente i magen min :) ) kommer før eller etter termin 5.august? Mine 2 første barn kom 10 og 4 dager før termin så er spent på om jeg må belage meg på overtid eller om jeg er like "heldig" denne gangen også.

Jeg 310778

Han 020178

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg fikk opp tallet 14 da jeg leste overskriften. Så jeg tenkte datoen 14.

Det kan også være 14 dager før/etter termin....? (Du håper sikkert på 14 dager før...)

Skrevet

he he, du har helt rett - håper selvfølgelig på 14 dager før termin :) Men har egentlig begynt å stålsette meg på at det blir overtid denne gangen. Takk for tilbakemelding:)

Ser du forresten om det blir flytting på oss neste år - og hvor vi havner? Vi er klare for forandringer :)

Noen fler som ser noe?

Skrevet

Hei,

Jeg fikk opp at dere flytter til et sted nærmere vannet. Hvis jeg skal gjette, så ville jeg si at dere flytter fra Østlandet og sørover... Jeg fikk opp området rundt Tønsberg....

Lykke til :)

Skrevet

Hei igjen Sanna28!

Vi bor rett ved havet nå òg, men vi ønsker oss et sted ved havet/sjøen dit vi velger å flytte til. Du har også rett i at det blir Østlandet m/omeng. Det er iallefall det vi ønsker. Så får vi se om ett års tid hvordan ting blir :)

Spør nok ett spørsmål; hvordan blir salget på vår nåværende bolig? Får vi god pris?

Noen flere som vil se på den kommende fødselen eller hussalg til neste år?

ganske nysgjerrig av meg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...