Galskapens overhode Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Da her det skjedd meg også.. spor av blod i trusa og på papiret i går og i dag.. Vært hos lege og har fått time til gyn.pol på sykehuset kl 14.30. Spent, og litt bekymret.. Ingen kramper/menssmerter, men har stikkinger inne i skjeden. Nå er det bare å få de neste timene til å gå..
Gutt 08 Jente11 Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Lykk til! Ønsker deg alt det beste! Vet akkurat hvordan du hardet, og det er ikke gøy! For meg ble det desverre dårlig nyhet den gangen, men veldig mange har blødninger der alt likevel er helt bra! (Har fått en gutt etter dette og er nå gravid på nytt, men husker selvfølgelig godt opplevelsen den første gangen jeg var gravid...)
Galskapens overhode Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 Da er jeg ferdig undersøkt.. hadde soppinfeksjon som kunne være kilden til blodspor.. på tross av soppkur for bare 3 uker siden.. Inne i magen min lå det en levende baby som sprellet og veivet med armene.. Så liten og perfekt.. =) Lettet.. 10 tonn borte fra skuldrenemine
Gutt 08 Jente11 Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Utolig godt å høre! Alltid koselig å lese gode nyheter!!!! Kos deg videre med graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå