mamma til en snart to Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 hei, siden i går har jeg ikke kjent spark. har kjent bittelitt bevegelse, men ikke spark. kjenner jeg begynner å bli litt bekymra. siden uke 25 har sparka blitt svakere, kjenner dem ikke så godt selv, men magen rister på utsiden. er dette normalt, eller bør jeg ringe føden?
lillesjøhest Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 bedre å ringe engang for mye enn engang for lite, tøtta mi har dager hvor hun er roligere og bare snur seg litt-men hun tar ofte igjen noen dager senere... så hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt, man slapper bedre av også når man vet at alt er fint lykke til
Meg og alle gutta Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Jeg vet ikke om det er normalt, men gutten i magen min har også blitt mye roligere. Kjenner ikke spark lengre jeg heller, men kjenner at han beveger seg hver dag. Er 32 uker på vei nå, og det endra seg for noen uker siden. Jeg tenker at det kanskje begynner å bli dårlig plass der inne og at han ligger i forsterstilling osv. Men så lenge jeg kjenner han hver dag så er jeg fornøyd. Alt virker bra på kontrollene osv, så da regner jeg med at alt er bra. Noen dager er han roligere enn andre. Men hvis du er veldig bekymra er det kanskje lurt å ta en tlf å høre:)
Gjest Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har og merket mindre spark de siste ukene.. Det dabber av ja.. Tenker og at det er pga plassen blir mindre. Kjenner mer at han beveger seg, presser her og der ol.. Har selv hatt et par dager med mindre liv, men det er nok fordi han har snudd seg og sparker innover heller... Skal ikke være lett med alle disse bekymringene, men ta en telefon til føden hvis du er bekymret!!
mamma til en snart to Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2010 har drukket på iskald cola, å spist på is, men fremdeles lite respons. hvis det ikke kommer seg før i 5 tiden, så ringer jeg føden. vil tro det er bedre å ringe en gang for mye en en gang for lite. er redd det er lite fostervann, eller noe galt med morkaka eller noe. mulig jeg er en smule paranoid, men jeg er så glad i lillegull. håper alt er fint. har kjent bittelitt bevegelse, men ingen spark. å til vanlig er hun ekstremt aktiv.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 mest sannsynlig er alt ok, men IKKE VENT! Hvis det faktisk er lite liv for en god grunn., så bør du komme deg til en sjekk med en gang! Men du sier lite respons; betyr det at du får NOE respons da? Synes du skal ringe føden nå jeg og så la heller de vurdere om du skal komme til en sjekk enn at du sitter hjemme og venter unødig bare fordi du ikke vil mase på føden. Føden er der faktisk for deg og babyen og som du selv sier; bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
mamma til en snart to Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2010 hun begynte å sparke masse etter jeg skrev siste innlegg så nå tar jeg det med ro. skal til jordmor i morgen, så venter til da. nå er hun nok så høy på all colaen , hun sparker hele tiden takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå