No fuzz Skrevet 23. juni 2010 #1 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg blir alltid steinkåt ved EL, noe jeg var søndag morgen den 13.juni, måtte vekke mannen min for å ha sex.. Har skikkelig uregelmessige sykluser(den siste var på nesten 100 dager..), men det virker som om jeg ikke har mensen uten at EL har inntruffet, sånn ca 10-12 dager etter har jeg funnet ut. Denne gangen fikk jeg mensmurringer bare noen dager etter antatt EL, og en uke etter EL kom det litt blod. I to dager var det rosa på papiret og litt friskt blod, så jeg antok det var mensen som kom. Men så stoppet det helt opp i går.. Så jeg lurer på om det kan ha vært en festeblødning?? Det var sånn det begynte i fjor da jeg ble gravid. Dessverre mistet jeg etter 6 uker, så jeg krysser fingrene nå for at det var en festeblødning og at spiren sitter denne gang! Jeg er så redd for å miste igjen, at jeg er redd for å ha sex, men som min bestemor pleide å si, "er det meningen at den skal sitte, så sitter den uanasett.." Men alikevel, bør jeg avstå fra sex noen uker, til jeg er mer sikker? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142014358-kryss-fingrene-for-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå