Gå til innhold

Om 7 uker flytter jeg inn på Bli Gravid igjen - er så spent, og litt nervøs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått meg ny jobb og begynner i slutten av august. Samtidig skal Veslefrøkna begynne i barnehagen og pappan gå ut i pappaperm. Mye som skjer, og det hele er veldig spennende og ganske skummelt. Jeg vet det kanskje ikke er så smart å prøve å bli gravide helt i starten av en ny jobb, med tanke på hvor trøtt jeg var sist gang + evt ny bekkenløsning... men hvis vi vil ha tette barn er det bare å sette i gang. En del av meg håper vi klarer det med en gang, en annen del av meg håper det går et par sykluser. Men... jeg har lange sykluser på opp til 45 dager så det går jo så lang tid mellom hver el... Når jeg ser gravide mager nå så får jeg sånn kribling i magen, og gleder meg til de første sparkene etc. Og så når klokka er 3 om natta og Veslefrøkna insisiterer på at hun er fryktelig sulten, da blir man litt ambivalent, hehe :)

Vet ikke helt hva jeg ville fram til her, mest bare å si: "oi, har det snart gått et helt år siden solstrålen vår ble født? Hvor blei det av tida?"

Noen flere som planlegger nr2?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Oioi, så spennende. Det kan jo hende du blir en supergravid helt uten symptomer denne gangen, det vet man jo aldri. Uansett blir det sikkert knallgøy med to tette!

Jeg ønsker meg en til, men skal ha utdanning og stabil jobb i boks først, hehe. Ja, og en mann da! ;-)) Det går vel noen år til nestemann, får se om det blir noen nestemann i det hele tatt! Det kan jo hende det blir så lenge til at jeg bestemmer meg for at én er nok. Selv om jeg har veldig lyst på minst en til...

Lykke til i hvert fall, det kommer nok til å gå kjempefint! :-D

Skrevet

Tusen takk eelis+kian. Ja, en mann er jo litt vesentlig, selv om det går uten og ;) Ja, jeg er sikker på at det kommer til å gå fin-fint. Og denne gangen har jeg en fulltidsjobb (i alle fall 94 %) så om jeg blir noe sykemeldt pga bekkenløsning så går det fint (forrige gang hadde jeg 75 % og jobbet ekstra, men kunne ikke sykemelde meg feks 50 % fordi jeg da ville tapt mye penger på det). Og pappan er en skikkelig kjernekar som vil jentene sine alt godt, og om jeg får bekkenløsning vil jeg nok ikke få lov til å løfte en bærepose engang ;)

Skrevet

Jeg har akkurat fått 2. barnet og det er 1,5 år i mellom:) så nå er vi "storfamilie", en gutt og en jente, hus (planlegger stakittgjerde), stasjonsvogn, men heldigvis ingen hund.

Jenta er så vakker og snill at det er en drøm og storebror er tålmodig og veldig flink:)

Lykke til - spennende tid dere har foran dere:)

Skrevet

Åh, det hørtes jo idyllisk ut. Vi har stor leilighet og stasjonsvogn. Ingen hund ;) Sambo vil gjerne ha minst 4 barn... men vi får nå se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...