*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Ja, jeg vet, sånne fjortissåper er ikke det mest intelektuelle å se på tv:P MEN nå er det nå sånn at jeg følger med på dem:) og det redder uka mi å kunne ha litt tv-tid for meg selv:) Spørsmålene er: Er det ikke laget flere episoder av gossip girl enn de som er vist på tv i norge? er siste episode der Chuck blir skutt? Er så fryktelig nysgjerrig ,men finner ikke flere episoder? Når kommer den nye sesongen av Vampire Diaries på tv i norge? Takk jenter:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Hallo, Det er sesongslutt i USA for alle disse seriene nå.. Tror det kommer nye episoder i September. Vet ikke når TVnorge begynner å vise nye VD - sikkert en liten stund etter premiere i USA? Jeg skal ærlig innrømme at jeg elsker både Vampire Diaries og Gossip Girl ;o) ..og jeg blir 33 år om en knapp mnd.. xo xo ... hihi...
lillesjøhest Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 siden du har internett kan du ta turen innom surfthechannel.com å se de nye episodene der, er litt sånn ustabil streaming på noen men det finner du nok ut av slipper reklamen også
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har fulgt med på gossip girl og one tree hill på nett, bruker surfthechannel. Og, sånn jeg kan se det så var den episoden hvor chuck blir skutt den siste i sesongen. Ikke sjokkerende egentlig, at en sesong ender slik. For nå er vi jo ihvertfall ikke nysgjerrig Jeg følger jo med på OTH også, og der avsluttet sesongen også med skuddveksling. Damn it.. men da har man noe å se fram til da
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2010 har sett endel spredte episoder av OTH, har lyst til å følge ordentlig med.. ✩DollyD✩ & Vida + guttespire:): Gleder meg som en unge til nye episoder av gossip girl! har sesong 1 og 2 på dvd også jeg da:P hihi. Xoxo(hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå