Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på 7 mån har de to siste ukene vart helt håpløs til å sove på natten. De første timene fra 20 går fint men når klokken nærmer seg 01 så begynner han å kave rundt, pipe, kaste på hode. Han er ikke helt våken, han finner bare ikke roen til å sovne. Først så ville han sove påmagen men nå får han ikke sovnet der heller. Så det slutter med att han sover sammen med oss, da kan jeg lettere få han i ro og sove noen minutter mellom varven med piping og hodekasting, men ingen av oss sover ju godt på dette viset. Vi fjernet den siste flasken med melk på kvelden (kl 23) for noen uker siden men han spiser som en hest så han burde få nok med mat i løpet av dagen. Og nå blir det pupp rundt fem for att jeg skal få en halvtimes søvn...Noen med gode tips? Han sover i samme rom som oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merke min lillemann har blitt litt uroli i 12-1 tia også. men han vokne lett av oss da. så har tenkt litt på å la han sove på eget rom. men d e litt kjekt å slippe å stå opp når han vokner og han kan sovne ijen av at vi skrur på rangla. han blir 7mnd snart.

Skrevet

Sov det du kan på dagtid er det beste tipset jeg kan gi det. Min har holdt på en månes tid ca. Har bedret seg fra10-15-20 oppvåkninger til 2-5 men enda sover han ikke hele natten. Men merket min fikk det i forbindelse med seperasjonsangst å har lest artikkler om at det kan slå kraftig ut på søvnen på enkelte.

Hvis du har mulighet så ha senga hans så nær at han kan se deg. Når han begynner å vri på seg og sånn så hold han hånden eller legg en hånd på brystkassen hans så han kjenner deg.

Gir du han noe erstatingfor melkeflaska? Jeg må gi vann støtt å stadig spesiellt når det er varmt. Han er jo vandt med å drikke om natten sekv om det tidligere var mat han fikk.

Noen ideer hvis noe kan hjelpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...