Gå til innhold

Veke 41...

tvillinggutar + snuppelure

Anbefalte innlegg

Ja, så bikkar eg veke 41 i dag - utrulig nok! Går rundt heile svangerskapet og er redd for å føde for tidlig, og så blir ein gåande slik på overtid... Ja, ja. Føden ville ikkje ha meg på kontroll før eg bikka veke 42 (!!!), så eg hylte meg til ein privat UL i går - syns IKKJE det er ok å gå så langt over før ein sjekkar at alt er ok! Legen min syns nok eg er hysterisk, men det får berre vere. Gynekologen syns heller ikkje det var ok å gå så lenge, så no har eg time til igangsetting førstkomande mandag dersom det ikkje skjer noko. Har ingen teikn til fødsel og det var ganske "lukke og låst" der nede i går, sa gyn... Elles var alt ok med frøkena og då er det greitt, men godt å få ein grundig sjekk i går.

Lykke til alle andre som ligg i løypa for fødsel!

Fortsetter under...

Oiiioii, dobbeltguttemamma... skjønner du er lei nå ja og ikke synes det er noe kjekt å gå så langt over tida. Men godt å høre at tulla di har det bra, men det virker ikke som hun har hastverk hihi...

Du får ha lykke til på mandag, hvis det ikke skjer noe før da :-)

klem

Var på veg inn for å svare på innlegget ditt om overtid i går, men så byrja det skje ting og eg pakka til og med toalettsakene... MEN så stoppa det opp igjen, så eg går her enno... Byrjer bli veldig lei, men fekk hylt meg til igangsetting rett over helga på mandag dersom det ikkje skjer noko, så då har eg i alle fall ein dato å forhalde meg til. Syns ikkje det er ok å gå 14 dagar over termin for oss IVFarar som er SÅ sikre på termindato.

LYKKE til, du òg - håper du slår meg i løpet av helga - plutselig skjer det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...