Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det siste dagen i barnehagen for snuppa. Hun har bare gått der et knapt år, men må slutte nå siden vi flytter. Vi er så utrolig fornøyde med barnehagen og personalet, jeg kjenner jeg får klump i halsen av å tenke på at vi skal si hadet for siste gang i morgen. Kommer sikkert til å felle en liten tåre jeg..hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, samme her!

Vi flytter også i sommer, og må bytte barnehage! Vi har vært kjempefornøyde og frøkna stortrives i barnehagen. Håper det blir like bra dit vi kommer! :)

Skrevet

Skjønner dere godt! Håper dere er flinke til å si fra om hvor fornøyde dere har vært, kjekt med en ekstra oppmuntring til de som tar vare på ungene våre!

Skrevet

Ååå, da jeg kom for å hente henne hadde personalet laget en kjempeflott minnebok med bilder og tekst, og flere tegninger som snuppa hadde laget gjennom året. En cd med bilder fikk vi også. Den var så forseggjort, til og med mannen min ble rørt da han så den.

Jeg begynte selvsagt å gråte litt da jeg sa hadet til personalet, men det var i grunnen greit for det gjorde de også, hehe.

Vi hadde med to fine barnebøker til avdelingen, litt snop og jordbær og så hadde jeg laget et kort til hver av dem med bilder av snuppa. Passet på å fortelle dem at vi var veldig fornøyd med dem, men det har vi i grunnen uttrykt flere ganger gjennom året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...