AprilBaby;) Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Født 04.01.84 Når blir jeg gravid? Hvor mange barn får jeg? Kjønn? Og ellers hva som helst du får opp på meg:) Håper noen vil spå meg ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 graviditet finner sted om 15 mnd. i tiden etter på vil det også komme et barn i 2014, første barn ser jeg er gutt og det andre blir en jente. har du hund? misstenker at allergier kan oppstå.
AprilBaby;) Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2010 Jeg har en gutt på 15 mnd Har ikke hund. Hm. Kan ikke være gutten min på 15 mnd du har fått opp istedenfor at det er 15 mnd til jeg blir gravid? Håper hvertfall jeg blir det før 2014;) Takk for svar, se gjerne mer på meg. hihi
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 fikk opp 15 mnd så det kan godt være din sønn jeg har sett og derfor førstefødte som gutt. men ditt neste barn blir jente. i løpet av neste år i allefall innen 2014
AprilBaby;) Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2010 Du klarer ikke å se mer konkret tidsrom? Og kan du se hvordan svangerskapet blir? Kan du se om det blir noen endringer i jobbsituasjonen min? Setter stor pris på at du tar deg tid til å svare meg!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 jeg får opp her at du jobber ved et kontor, og at du snart venter en slags forfremmelse. i hvilken form klarer jeg ikke å se. svangerskapet ditt vil gå lettere enn hva det sist gjorde, har du en kvinnelig sjef. aner at h*n vil "knytte" seg mer til deg når du forteller at du er gravid grunnet kansje like erfaringer. jeg ser at noe vil hende deg i form av graviditet til neste år. men klarer ikke å sette nøyaktig mnd på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå