Gå til innhold

Ang. poser til oppbevaring av skitne tøybleier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig nybegynner på dette kan du si, så søker hjelp her :)

Jeg har kjøpt en pail-liner og en wet-bag fra BumGenious(linker til de nederst), og har et par spørsmål.

Trenger jeg en pail-liner til? Tenker det at jeg må jo ha en når den andre er i vaskemaskinen, forstår ikke hvorfor jeg ikke bare kjøpte to når jeg først kjøpte.

Leste en plass at jeg bare kan slenge hele posen med bleiene i inn i vaskemaskinen, at det ikke er nødvendig å ta ut bleiene fra posen fordi posen vrenger seg av seg selv. Stemmer dette?

Forstår ikke helt hvordan den kan vrenge seg selv i vaskemaskinen, når det er strikk i toppen.

Noen som har en annen type pose å anbefale?

Er det kanskje enkelt å sy selv?

Når det kommer til wet-bagen, så kan jo den lukkes i toppen med sånn plast-stramme-ting, men posen blir jo aldri helt tett. Vil den holde godt nok på lukten? Litt redd for at noen skal kommentere at det lukter tiss og bæsj av vesken min, hehe :)

Tusen takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg pleier å vrenge dei inn i maskina, er jo ikkje borti bleiene uansett og syns det er lettare å berre gjere det slik.

Vi har ganske mange poser. Tre store til heimebruk, fem små til kvar dag i barnehagen.

Eg har berre posar med glidelås, og har aldri slitt med lukt. Lukta kjem etter tredje dagen, har eg merka.

Vi bruker disse:

Heime:

http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=347

Desse har hank, noko som er heilt perfekt for oss!

I barnehage og på tur:

http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=348

Skrevet

Wetbagene til PlanetWise er knall bra! Har to store og to små!

produsenter sier at man bare kan hive pail linerne og wetbagene i maskin uten å ta ut bleiene..vel, det fungerte ikke her...

Skrevet

jeg har sydd selv, av helsetrøyelignende stoff. så putter jeg den oppi en boks med lokk fra ikea og ta den opp og inn i maskinen uten å vrenge eller ta i bleiene. har sydd en snor i den ene i toppen, den andre har ikke noen lukking, syntes ikke det var nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...