Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skal fylle ut papirene om permisjonspenger, men hva skal jeg skrive det det står brutto inntek mnd, jeg har jo variabel inntekt pga jeg er vikar.

å hvordan gjør jeg det med mannen, hva skriver jeg i hannes brutto inntekt, han har nå vært i siviltjenesten men starter i ny jobb 1 august, det vil si at han da vil tjene en del mer i denne jobben, er det den inntekten jeg da skal skrive opp? å skal jeg regne med slikt som morgen tilegg.osv?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142012973-n%C3%A5r-jeg-har-jobbet-som-vikar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver gjennomsnittlig lønn og sender med alle lønnslippene. Arbeidsgiver skal også sende inn lønnsopplysningene om deg til NAV.

Det er det faren tjener 6 av de 10 siste mnd før han tar sin del av permisjonen som blir hans grunnlag. Han kan da vente med å sende inn lønnsopplysninger til like før han skal ta sin permisjon. Samme med hans arbeidsgiver.

oki. men jeg får ikke min siste lønnslipp før ut i august da å har jo termin 10 august. skal jeg da la vær å regne med den siste lønnslippen?

men hun på nav sa det eneste jeg skulle legge ved var terminbekreftelse. hmm, kansje jeg får ta meg en tur ned på nav igjen når permisjonen starter 20juli, har ikke tid før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...