Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp vite at jeg helst ikke skal spise soft is?

Hvorfor ikke da? :(

Det som er sååå godt!! Og gjelder det yoghurtisen fra 7/11 også?

Skrevet

Hmm...det visste ikke jeg...Spiste en stooor softis i dag....

Skrevet

pga renhold av selve softis maskinen, masse "kolonier" oppi den isen pga dette! så derfor anbefales det at gravide holder seg unna dette...

men er enig,den er god!;)

Skrevet

Såvidt jeg har forstått er det delte meninger når det gjelder softis for gravide. Legen mi sa at det tryggeste var å holde seg unna, for softismaskiner er visst en ypperlig grobunn for salmonella.

Det finnes jo så mye annet man kan spise, så jeg velger å holde meg unna den korte tida jeg er gravid. Men det er jo opp til den enkelte hvilke sjanser de er villige å ta, selvsagt. :-)

Skrevet

Jaja, ingen softis på meg før januar da :/

Får holde meg til kuleis og pinne is tenker jeg :)

Skrevet

Trur forsåvidt det gjelder kuleis også-pga av isskjea som ofte blir putta oppi eit lite "kar"/kopp med vatn...har vertfall oppfatta det som at det også gav stor grobunn for bakterier :( Trur nok eg åt softis sist svangerskap ja, men bør gjerne vere meir forsiktig denne gongen! Greit med ei påminning! (Såg det var komt eit nytt spennande strø no-knust daim-men foreløbig så er kvalmen såpass framtredande at is er lite fristande, nytt spennande strø eller ikkje hehe).

Skrevet

Fy flate, jeg får vann i munnen hver gang jeg leser overskriften din her inne på siden.

Og nå er jeg dum nok til å dytte den opp på topp igjen. SUKK!

En stor iskald softis, med sjokoladedryss.... mmmm!

Neste sommer, jenter!

Neste sommer!

Med barnevogn foran oss, sol, sommerkjole og en stooooor softis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...