Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Trenger tips. Skal kjøpe bilstol til minstejenta. Har sett på Brio Primo. Ekspeditrisa sa at det var en helt grei stol, og sikker nok. Med Iso - fix.

Har også vurdert BeSafe IZI sleep, og fått denne anbefalt.

Det er jo litt prisforskjell mellom disse, og dersom de er like gode og trygge så ser jeg ikke noe vits i å betale mer enn jeg må.

Noen tips??? Noen som kjenner disse stolene, og har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er jenta di?

Jeg har Besafe IZI sleep, men synes den er litt "bratt". Selv om jeg har den på ytterste hakk. Når barnet sover, synes jeg hodet har lett for å falle fremover, og det ser ikke ut som om det spesielt behagelig. Ellers virker det veldig solid, altså. Har også vunnet masse tester....

Skrevet

Jeg anbefaler besafe izi sleep,. Veldig godt sete synes jeg.

Problemet med at hodet faller fremmover løser du ved å legge et teppe eller liggnende under basen :-)

Skrevet

Hei.

Jeg har Brio Primo med iso-fix, og har hvert veldig fornøyd med det.

Lillegutt koser seg også i setet. Ikke noe problem med stilling eller noe. Det kom bra ut i test også.

Skrevet

Hvis du ser for deg at du skal løfte stolen inn og ut av bil, så er izi sleepen ganske mye tyngre enn Brio primo. Primoen vant en test for noen år tilbake m/isofix fester. Så det skal være en veldig bra stol det.

Jeg personlig ville aldri hatt izi sleepen, det er pga vekten på stolen.

Lykke til med valget :)

Skrevet

jeg har besafe setet og er kjempefornøy med det,siden setet er så stort passer det lenger,vet om mange som har mått bytte setene veldig tidlig fordi barna vokser ut av dem...

syntes barnet sitter veldig bra i besafen,veldig stabilt og har god nakkestøtte.

eneste ulempen er vekten på setet som flere har nevnt.

Lykke til med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...