Miessi Skrevet 29. juni 2010 #26 Skrevet 29. juni 2010 Hei Miss Snow Jeg er nå i uke 21, førstegangs og jeg har allerede kjent liv i kanskje to uker. Først kjente jeg bare litt på kvelden, det ble mer og mer etterhvert. Først føles det som om det romler i magen og etterhvert blir det mer og mer tydelig at han romesterer der inne. Du kommer nok til å kjenne liv snart skal du se Jeg sover også dårlig, men jeg har funnet ut at det beste er å ligge på ryggen, får hvis jeg ligger på siden så blir det utrolig ondt på øverside av rompa. Men du får prøve å ha en pute mellom beina, det skal vist hjelpe
Novemberjenta* Skrevet 30. juni 2010 #27 Skrevet 30. juni 2010 Overstatt her ogsa, alt var bare bra og det var det viktigste. Vi fikk heller ikke vite kjonn pga at navelstrengen la i veien. Men skal bestille 3D UL msa haper a fa sett det da! Na ferierer vi i Hellas en en uke
Miss Snow Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #28 Skrevet 30. juni 2010 Bra det ikke bare er jeg som må vente litt til Håper veldig, veldig, veldig at vi får se det om to uker! God Hellasferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå