Mor til en godgutt + en spire Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Har dere noen tips til hvordan gi tran uten søl og hvordan få bort lukt fra ansikt og ikke minst klær?? Alle råd, tips og erfaringer mottas med takk! Har en herlig liten gutt på 6 uker som gulper opp tranen, av og til tror jeg nesten han spytter det ut også, ser ut som han prøver å gjøre det litt diskret hehe Så nå gir jeg nesten opp dette transtyret etter bare noen uker.. Huff.. Vil jo gi han tran, men må si jeg savner å lukte på han uten at han stinker fisk For ikke å snakke om flekkene på klærne..
alenemed1. ♥ Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 ha på smekke den første tiden etter tranen er gitt. jeg ga tranen før tulla fikk flaske eller ammet på kvelden. jeg holdt også våtservietter på haka mens jeg ga tranen med sånne engangssprøyter men har i ettertid funnet en helt genial dyp skje med ett sånt målebegerrør oppover håndtaket. mye lettere
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Skal prøve med sprøyte, så skal jeg holde utikk etter en sånn skje Den hørtes genial ut! Alt må prøves!!
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Jeg gikk over til sanasol etter anbefaling fra helsesøster. Mini brakk seg sånn å gulpet når han fikk tran...Sanasol er nammi!;-) Mini er 3,4 mnd nå.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Hvor kjøpte du den skjeen, nr1utenformagen?
min_lille+en spire Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Jeg gav tran ved morgenstellet for jeg kledde på snuppa. Funket bra det, men hun gikk og gulpet tran og luktet fisk i flere timer etterpå, så nå har begynt med d-vitamin dråper. Funker helt genialt. Drypper rett i munnen hennes og hun griner bare litt på nesa.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Vi gikk også over til d-dråper etter mye søl, klin, gulping, og ikke aller minst fæl lukt. D-dråper er så lett!
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2010 hmm.. kanskje d-dråper blir løsningen om jeg og godgutten ikke fikser dette med tran Så får vi prøve på nytt med tran når gullet blir litt gamlere...
ღMadame_mim ღ Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Vi gir også d-dråper. Prøvde å gi tran flere ganger, men endte hver gang med at hun ikke svelget det og hun brakk seg og fikk det i vranga når hun måtte puste. Hun gulpa også tran i lange tider etterpå og det lukta fisk i et par timer. Skjønner barna godt jeg, jeg takler ikke tran selv så her må jeg ta kapsler for å få det i meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå