Gå til innhold

hva kaller du vaginaen, når du snakker med datter/sønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når de er små..

jeg sier tisserompa, for det sa min mor til meg! hehe:p

synes nå det høres litt rart ut da men..

Skrevet

Tissen. Jeg har jentetiss og han og pappan har guttetiss.

Skrevet

Siden storebror har tissetass, ble det tissetassa på jentene ;)

Men stort sett sier vi bar tiss, eller tissen. Skjønner ikke helt hvorfor du skal blande rompa inn, den er jo bak, hehe.

Nå er de eldste mine litt eldre og har flere småsøsken så her har vi avansert til "babyhullet" når det gjelder fødsel. For de lurte jo på om babyen kom ut av tissen eller rompa, så da måtte det forklares at vi hadde enda et hull midt i mellom som babyen kan komme ut av...

Skrevet

Rompetiss sier småguttene i bhg om jentetissene. De synes den ser ut som en rompe:-)

Skrevet

jentetiss og guttetiss

Skrevet

sønnen min sier han og pappa har tiss, men mamma har bare to romper. hehe.

Skrevet

Du har barbert deg nedentil, formoder jeg?

Skrevet

Damene har et hull mellom rompa og tissen der beibiene kommer ut.

Tissen er tissen, urinrøret, og rompa er rompa. Det er kun på spørsmål og prat om hvor babyen kommer ut at vagina blir nevnt.

Skrevet

Tissen og stumpen til jenta

Og tissetassen og stumpen til gutten min

Heregud så teit det ser ut på trykk..hehe

Datteren min på 3 vet foressten meget godt at det heter vagina. Hun nekter å bruke andre ord enn penis og vagina..he he..selv om jeg sier tissen og tissetassen.. Hun retter på meg da, men jeg liker ikke de ordene.

Skrevet

Hun sier også, "mamma, babyen ligger ikke i magen, den ligger i livmoren".

Skrevet

Tissesjur og tisselur sier jeg til min datter.

Skrevet

tissen enkelt og greit.

Skrevet

Vagina er et fryktelig ord i mine ører. Snakker jeg med barn, omtaler jeg den som "babyhullet". Med voksne går det stort sett i "musa" eller "høna". Hahahaha. Artig å se på trykk ja!! :-P

Forøvrig er "tissekona" motstykket til "tissemannen". Og rumpa er "rumpa" - enkelt og greit! ;)

Skrevet

Tissen, men også snoppen og snippan siden det er det pappaen sier.

Skrevet

Jeg er veldig stor tilhenger av å kalle ting det de er, ikke finne på noen rare navn liksom :)

Jeg kommer til å kalle det tissen, så etter hvert som barnet forstår mer, bruke normale ord som kjønnsorgan, penis, vagina.

Skrevet

Dem var kjempefine, da. Hehe, tissetassa

Skrevet

tissen eller tisskråka.

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg sier tissen, ungene sier Donald Duck..

De lærte en regle av nevøen da de var 2 år og den sitter igjen: Pupp, pupp Donald Duck, og da peker de på pupp, pupp, navel, tiss.:-)

Skrevet

Her i huset holdt det ikke med tiss, men ville vite alle detaljer, så her ble det bæsjehull, tissehull, reservehull til du blir stor og koseknapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...