Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 når de er små.. jeg sier tisserompa, for det sa min mor til meg! hehe:p synes nå det høres litt rart ut da men..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Tissen. Jeg har jentetiss og han og pappan har guttetiss.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Siden storebror har tissetass, ble det tissetassa på jentene Men stort sett sier vi bar tiss, eller tissen. Skjønner ikke helt hvorfor du skal blande rompa inn, den er jo bak, hehe. Nå er de eldste mine litt eldre og har flere småsøsken så her har vi avansert til "babyhullet" når det gjelder fødsel. For de lurte jo på om babyen kom ut av tissen eller rompa, så da måtte det forklares at vi hadde enda et hull midt i mellom som babyen kan komme ut av...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Rompetiss sier småguttene i bhg om jentetissene. De synes den ser ut som en rompe:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 sønnen min sier han og pappa har tiss, men mamma har bare to romper. hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Du har barbert deg nedentil, formoder jeg?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Damene har et hull mellom rompa og tissen der beibiene kommer ut. Tissen er tissen, urinrøret, og rompa er rompa. Det er kun på spørsmål og prat om hvor babyen kommer ut at vagina blir nevnt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Tissen og stumpen til jenta Og tissetassen og stumpen til gutten min Heregud så teit det ser ut på trykk..hehe Datteren min på 3 vet foressten meget godt at det heter vagina. Hun nekter å bruke andre ord enn penis og vagina..he he..selv om jeg sier tissen og tissetassen.. Hun retter på meg da, men jeg liker ikke de ordene.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #11 Skrevet 22. juni 2010 Hun sier også, "mamma, babyen ligger ikke i magen, den ligger i livmoren".
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #12 Skrevet 22. juni 2010 Tissesjur og tisselur sier jeg til min datter.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #17 Skrevet 22. juni 2010 Vagina er et fryktelig ord i mine ører. Snakker jeg med barn, omtaler jeg den som "babyhullet". Med voksne går det stort sett i "musa" eller "høna". Hahahaha. Artig å se på trykk ja!! :-P Forøvrig er "tissekona" motstykket til "tissemannen". Og rumpa er "rumpa" - enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #18 Skrevet 22. juni 2010 Tissen, men også snoppen og snippan siden det er det pappaen sier.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #19 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er veldig stor tilhenger av å kalle ting det de er, ikke finne på noen rare navn liksom Jeg kommer til å kalle det tissen, så etter hvert som barnet forstår mer, bruke normale ord som kjønnsorgan, penis, vagina.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #21 Skrevet 22. juni 2010 Dem var kjempefine, da. Hehe, tissetassa
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 22. juni 2010 #24 Skrevet 22. juni 2010 Jeg sier tissen, ungene sier Donald Duck.. De lærte en regle av nevøen da de var 2 år og den sitter igjen: Pupp, pupp Donald Duck, og da peker de på pupp, pupp, navel, tiss.:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #25 Skrevet 22. juni 2010 Her i huset holdt det ikke med tiss, men ville vite alle detaljer, så her ble det bæsjehull, tissehull, reservehull til du blir stor og koseknapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå