#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Kan du se på meg,leser så mye bra om deg. Når blir jeg gravid,kjønn, og alt annet du får opp. 28april 82
Sanna28 Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Hei, Jeg har prøvd meg på deg så mange ganger, men jeg kommer liksom ikke inn på deg!! Enda jeg oppfatter deg som åpen og veldig alternativ. (Kan hende det er min egen sperre for å lese andre klarsynte/alternative som setter inn her....) Jeg husker ikke helt om jeg i det hele tatt har fått opp noe på deg tidligere? (Jeg husker aldri hva jeg sier til hvem etc...) Jeg får opp jente på deg nå. Men jeg tror det kan ta litt tid før hun kommer... Jeg får opp at hun kommer når yngstemann er 5... Jeg vet ikke helt hvor gammel han er nå? (ca 2,5 år, kanskje?) Jeg får opp et navn på L... Eller med L i... Live, Lea el.l?? L-en ble først vist meg til jenta her, men så ble det en link opp mot guttene også... Vet du hva dette kan bety? Jeg får egentlig ikke opp at du har problemer med å bli gravid. Det er bare så mye annet.... Jeg får opp noe nytt i forhold til bolig. Bor dere i et gammelt/eldre hus dere pusser opp? Jeg får opp at dere grubler litt på om dere skal være fornøyde med det dere har og gjøre dere ferdig med det dere har planlagt, eller om dere skal bygge på for å få et barnerom (+litt til) ekstra, eller om dere skal pusse opp og selge... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si utfallet blir... Dere har selvfølgelig egen vilje og kan velge hva dere vil selv. (Som med alt annet her i livet). Jeg har mest følelse for at dere kommer til å bygge på. Jeg får også opp noe nytt i forhold til jobb. Jeg får opp at du kommer til å gjøre det veldig godt de neste 2-3 årene. Du kommer til å utvikle deg veldig mye! Jeg tror du kommer til å bli veldig ettertraktet. Jeg får opp at det ikke er mange som har den kompetansen du har/kommer til å få. Det er noe som er spesielt med kombinasjonen - den er unik! Du kommer til å kunne velge og vrake i jobber! Du kommer til å velge deg en jobb før du blir gravid. Denne jobben tror jeg du kommer til å fortsette i etter permisjon og videre noen år (muligens 10 år eller mer!). Du finner din plass og du kommer til å trives der. Jeg ser også at du kommer til å utvikle deg i forhold til dine alternative evner. Jeg ser ikke bort fra at du kombinerer dette med jobb etter hvert. Jeg får inn at det ligger i blodet ditt. Har/hadde du en bestemor/farmor som holdt på med alternative ting? (spåing i kaffegruten etc. etc.) Jeg får også opp adopsjon/fosterforeldre her som en mulighet. Har dere snakket om det? Være helgehjem/fam for et barn el.l? Jeg får opp at dere kanskje er i gang med dette på en eller annen måte når du oppdager at du er gravid. Lykke til
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Du har aldri fått opp på meg tidliger. Vi har snakket om nanvet Leah og leon på de neste barnet.Min minste gutt er nå 2år og snart 2mnd. Er i min første mnd ute pervansjon,har hatt problemer med og bli gravid tidligere,har pco.(Cyster på eggstokkene) Har fast jobb i en barnehage og er utdannet innen det. Driver og legger tarot,har litt klarsyn og bruker pendelr. Vi har nettopp bygd hos hus som vi flyttet inn i des 2008,har mye og gjøre her enda,nettopp fått plene,og skal bygge garasje osv. Vi har vært avlasnings hjemme tidliger,i helger og ferier,men det er ca 5år siden nå.Jeg har aldri spurt mine besteforeldre om e har drevet med spåing. Vi har tidliger tenkt og vente til at minste mann var 5år og han gammleste 6år og startet på skolen,slik at jeg kunne være hjemme det første året han går på skolen,men sluttet med prevansjon litt tidliger enn planlaget når vi begge bestemte oss for det. Vi driver og leter etter foreldre til min mann da,han er adoptert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå