rosebaby Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Synes kjedebutikkene har så utrolig dårlig utvalg til gutter. Har en på 9md og en på 2 år og jeg synes det er kjempevanskelig å finne noe uten store print eller mørke farger... Har ikke råd til å bruke masse penger på dyre merkeklær, men kan godt gi litt mer for ordentlig kvalitet. (dessuten er jo dette mere miljøvennlig også...). Noen som har noen hete tips om hvor jeg kan handle til guttene mine? Gjerne nettbutikker også..
ett til! Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 synes polarn kan ha masse fint til gutter,veldig fargerikt og fargene holer seg utrolig bra!ingen skumle trykk der iallefall. på muffeladen.no kan du finne masse fine klær!
rosebaby Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2010 Takk for tips, muffeladen hadde mye fint:) Kom over en annen butikk, guttelus.no. Litt morsomt at det er noen som satser litt på gutta og:)
mamman til to gutter Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Jeg syns nameit har fine klær til de minste guttene, ikke like bra til litt eldre, men de har noe til dem også. Ellers liker jeg lindex sine klær veldig godt.
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Her er noen: Trendykidz.no www.smallfeet.no kidsloveit.no minymo.no :-))
Oktobermamma09 Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Hei Rosebaby Takk for tips ) Guttelus var en fin butikk! Hadde mye fint, og ikke så helt gærne priser heller! Har 2 gutter selv, og synes det til tider kan være utfordrende å finne fine ting til dem (
Tingeling&guttaboyz Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 ÅÅÅ, dette har irritert meg så lenge!! Hvorfor ikke satse litt på gutter også- det er faktisk mammaene som kjøper til dem også(ref. tankegangen jenter bruker mest på klær...) Når eldstemann var baby kjøpte jeg endel dyre klær, men dette går jo ikke med bhg barn hvor slitasjen er enorm. Har landet på polarn og pyret. Litt dyrere,men ikke mye. Masse fine og glade barnefarger og klærne holder seg superbra!
rosebaby Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2010 Jeg vet, Tingeling og guttaboyz, irriterer meg og! Men synes det var kult med www.guttelus.no da... Jeg har erfart at hvis man kjøper litt dyrere tøy, så holder de faktisk lenger også. Synes ofte klærne fra billigkjedene blir formløse og stygge etter et par vask... Polarn O.Pyret og Småfolk er ikke helt crazy på pris, men supre på kvalitet. Også liker jeg merket Wheat hvis jeg skal ha pentøy til gutta. Ikke så gale på pris de heller...
Tyra01 Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 engulknapp.no har mye kult synes jeg Kjipt med flere av kjedene ja, veldig lite, og dårlig utvalg til gutter... En venninne av meg har en gutt på to år, og hun sier det er nesten håpløst å finne fine klær, bare mørke farger og Spiderman o.l. på alle klærne
Gjest Skrevet 23. juni 2010 #12 Skrevet 23. juni 2010 www.lenepålandet.no har økologiske barneklær. Fine farger og utrolig myke klær...
ansi Skrevet 26. juni 2010 #14 Skrevet 26. juni 2010 Villervalla.se har fargeglade klær til både jente og gutta =)
Snuppa! Skrevet 26. juni 2010 #15 Skrevet 26. juni 2010 Var på benetton idag og fant mye fint til min lille gutt, er litt høyere i pris enn h&m, men da kjøper jeg heller få plagg som jeg liker. Butikksjefen der sa hun selger veldig mye til smågutter, mye mer til de enn til jentene. Så er tydeligvis flere som syns kjedene har lite fint til gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå