Gå til innhold

Forhodsregler i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal to uker til kreta i sommer. Er vel omtrent 25-26 uker på vei når vi drar. Hva bør jeg tenke på ift mat? Jeg skal styre unna isbiter, salat, og oster. Noe mer? Ender vel opp med pizza, kremert kjøtt og chips;P Men hva me Tzatziki? Jeg bare elsker Tzatziki!!! Har et liiiite håp om at dette skal vær ok å spise..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos jordmor i går og spurte om det samme. Eneste hun var streng på var at man trengte kanskje ikke spise den blodige biffen - og drikke flaskevann. Hun sa til og med at jeg skulle se an hvor rent det virket, og mente til og med at jeg kunne spise salat!!! Er så forskjellig hva folk mener, men kremert kjøtt er vel en gjenganger, ja :P

Skrevet

Følg reglene på matportalen som vanlig du! Klart du kan spise tzatziki! Kjøp vann på flaske.

Skrevet

Kan forresten ikke skjønne hvorfor det skulle være galt å spise tzatziki...

Skrevet

så det er altså ikke mulig at yoghurten Tzatzikien er lager av er upasteurisert?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om myyye mer : / reiser til Bulgaria om en uke.

Skulle ikke spise salat som jeg ikke kunne vaske selv, samme med frukt. Ikke spise nøtter, oster, kjøtt, fisk, kylling, is og vann fra springen seff. Jeg fant til slutt ut at jeg tar med meg et lass med toro suppe poser : p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...