Gå til innhold

Er så dårlig utvalg av klær til gutter! Butikktips mottas med takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes kjedebutikkene har så utrolig dårlig utvalg til gutter. Har en på 2 år og jeg synes det er kjempevanskelig å finne noe uten store print eller mørke farger...

Har ikke råd til å bruke masse penger på dyre merkeklær, men kan godt gi litt mer for ordentlig kvalitet. (dessuten er jo dette mere miljøvennlig også...).

Noen som har noen hete tips om hvor jeg kan handle til guttene mine?

Gjerne nettbutikker også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg. Straks vi var over i str 92 ble det plutselg veldig vanskelig å finne klær til gutten vår. Alt har enten dødnigehoder på, diger skrift (om temaer som en 18mnding ikke aner noe om) eller er i kjedelige farger som svart og beige.

Jeg synes Linedx har hatt mye fint i år. Name It har en del de også, men det er litt for mye blått og litt for lite av andre spreke farger. H&M synes jeg er klart dårligst på gutteklær over str 86. Ser ut som ungdomsklær i miniatyr.

Skrevet

Jeg syntes det er kjempe masse fint til gutter. Jeg kjøper mye name it klær og de har mange plagg med friske fine farger. De har også mange bukser med strikk i livet og det er jo helt genialt når de skal eller har sluttet med bleier. Jeg er veldig glad i jeans i ulike fasonger så har jeg gensere og sjorter med ulike farger ogmatshende strømper. Finnes jo mye fint hodeplagg til gutter også. Jeg vet ikke hva gutten din kler men du kan jo fint bruke farger som turkis, lime, grønt, lyse blått, hvitt, orange, rodt, gult osv osv. Polan o pyret har jo også mye fargerike klær uten dødningehoder osv. Det er da ikke så mye mer fint til jenter om du ikke liker rosa?

Skrevet

Ja, det er vanskeligst å finne klær til han på 2. Enig i at det ble vanskeligere etter str 92.

Name it har fine ting innimellom og prisen er jo ikke så gal heller.

Har googla litt nå og funnet en nettbutikk som kun er for gutter, guttelus.no. Liker småfolk sine klær med sterke farger:)

Skrevet

Barnas Hus og Reflex har en del bra. Ikke helt billig, men ikke av det aller dyreste heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...