Gjest Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 I natt våknet jeg av smerter i magen, det føltes ut som kramper, sterke mensensmerter, og var både i magen, korsryggen og rumpa. Prøvde å ligge i alle mulige stillinger, sitte og stå, men ingenting hjalp, og det dabbet av etter ca en time. I dag har jeg hatt en skikkelig sliten følelse i ryggen og magen, som om jeg har tatt aaaaaltfor mange situps, hva kan dette være? Er 26 uker på vei (har kjent bevegelser fra vesla både i natt og i dag, så hun har det bra)
Gutt 08 Jente11 Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg tro jeg ville ringt lege eller jordmor for å få klarhet i det. Kjentes magen hard ut mens du hadde vondt? Kan jo være kynnere, men hørtes litt kraftigere ut. Det virker jo ikke som det har plaget den lille i magen, men sikkert greit å spørre noen med ordentlig peil likevel.
Gjest Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Det kan ha vært kynnere. De kan noen ganger være vondte og magen blir hard. Men disse sitter ikke i korsryggen og rumpa, det gjør derimot rier.. (etter hva jeg ble fortalt på svangerskapskurs) Så jeg ville tatt en telefon til føden for å høre.. Kan være du har hatt premature rier... (og du er jo godt over grensa da du skal ringe føden for slike ting..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå