Gå til innhold

Flere som får vondt?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg får så vondt i magen når veslegutten beveger seg. Helt nederst i magen. Kjennes ut som om jeg får kraftige luftsmerter når han beveger seg der nede.

Har liksom ikke hørt om andre som får det på dette viset. Er forresten 37+6 i dag, men har hatt det slik den siste uken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hatt det slik i flere uker allerede (36+1). Jordmor sa han presset hodet mot noen nerver der inne. Utrolig ubehagelig og hyler til noen ganger. Samme med luftsmertene som du nevner.

Skrevet

jepp, den kjenner jeg godt igjen. tar meg selv i å rope 'auuu' høyt noen ganger... hi hi, unga skvetter til og lurer på hva som skjer... he he. men ja, det der er vondt altså. aller vondest er det når han holder på sånn mens jeg sitter... f.eks. i bilen...

Skrevet

ja til vondt når baby beveger seg...

Plassen blir jo trangere, så det er vel ikke noe særlig hverken for oss el baby...

Ligger ofte på siden i senga, og når jeg da skal snu meg på rygg... off.....da er d vondt..... = ofte kynnerer...

Skrevet

Jeg er i uke 39 og har hatt gjentatte episoder med stikkninger i underlivet i overkant av 2 uker. Ifølge jm er dette helt normalt. Disse stikkningene har økt på siste uken. Veldig ubehagelig.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

det er på en måte godt å se at andre har det slik også, da slipper jeg å bekymre meg for at det er noe "farlig" i alle fall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...