Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan se hvor boka mi er?????

(Jeg gir ikke så mye info om hva slags bok, farge etc det er på den nå. Kan evt si noe etter hvert...)

Hadde vært fint om noen kunne sett etter den for meg!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp ei blå/svart bok med litt hvit på.Får opp at den ligger et sted dere det er litt mørkt,mykt sted.Liggen den sammens med noe klær eller i en skuffe?

Skrevet

Boka er mørk blå med svart rygg og litt svart mønster på. Skrifta er hvit. Så det stemmer veldig godt!!

Jeg har sett etter den overalt nå! Jeg har også følelsen av at den ligger nedi noe... (Et sted den normalt ikke skulle være...)

Tror du den er hjemme, på jobben eller på hytta??

Skrevet

får opp mere at den ikke ligger hjemme til deg.Har du et skap der det kan ligge noe tøy,samt andre ting?får opp mere jobben enn hytta

Skrevet

hmm.... aner egentlig ikke... har sett overalt etter den på jobben....

Den pleier å stå i bokhylla hjemme her, men jeg trengte den på jobben og tok den med dit.

Jeg mener jeg hadde den liggende på arbeidsplassen min. Nå da jeg skulle rydde for sommeren var den borte...

(Dette er 1 av 2 bøker. Jeg har funnet den ene. Den andre er borte. Jeg er litt usikker på om jeg tok den med hjem eller om noen har lånt den fra plassen min og glemt å legge den tilbake...)

Skrevet

Får opp at den ikke er hjemme til deg.Kanskje du må høre med noen på jobben din om de ha lånt den,kanskje den ligger på jobben enn annen plass en din,har dere et garderobe skap på jobben?

Skrevet

hmm... det er garderobeskap der, men jeg har ikke skap.... men kan jo hende noen har lånt den og lagt den der...

Jeg finner den i alle fall ikke her... :(

Gjest iliis
Skrevet

kan du være så snill å spå meg Sanna28?

Jeg: 040788

Samboeren: 050585

Kreps å tyr:)

Når kommer vår etterlengtede spire? Ser du kjønn?

Håper veldig, veldig på svar!:))

(beklager for masinga, men er veldig ivrig) :P

Skrevet

Jeg har ikke svart deg fordi jeg ikke får opp noe på deg.

Gjest iliis
Skrevet

åh? Er det en uting? Kanskje du ikke ser siden jeg ikke blir gravid?? :s

Skrevet

tiden er nok ikke inne for at du skal få vite noe enda...

Gjest iliis
Skrevet

Så rart. Jeg får prøve igjen siden da..:) Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...