Gå til innhold

Blitt syk og det er i tillegg ferieavvikling på jobben...får beskjed om å se å bli frisk! Usj..

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ligger nå langflat i senga helt utmattet med konstant hodepine, feberfølelse og sår hals/hoste. Jeg er i uke 10+5 i dag, å i natt kasta jeg opp på grunn av den ekle følelsen i halsen som gjør at jeg brekker meg lett. Selvfølgelig måtte jeg bli sjuk midt i ferie avviklingen, vi er bare to på jobb, men om et par dager er jeg alene, fordi den andre personen hadde en avtale på st.hansaften og avspaserer dagen etter. Jeg har fått god bedring fra den andre, men med setningen bare du blir bra til torsdag. Blir helt stressa av å tenke på at jeg ikke "har tid" til å være syk nå og kanskje må ha den verste dagen i mitt liv på jobb, sjuk, gravid og med nye oppgaver opp etter ørene! Kollegaen min vet jeg er gravid, men virker ikke som det har noe å si.....ufff...blir svett ved tanken på å presse meg selv på jobb i denne tilstanden ingen hadde gått på jobb i selv i ikke gravid tilstand..:(

Hva kan jeg gjøre??

Fortsetter under...

er du syk, så er du syk.... du kan ikke gå på jobb da, alltid drit når det går ut over andre, men det er faktisk ikke din feil, så se formen an er du fremdeles dårlig så må du holde deg hjemme....

god bedring!!! lykke til :)

Du skal da vel ikke ofe deg sønder og sammen for en arbeidsgiver? Er man syk, så er man syk! Det må bare arbeidsgivereren din ta hensyn til... Hva har man vikarer til? BRUKE DEM!

Nei, du skal ikke presse deg på jobb når du er syk - gravid eller ikke gravid. Hva er det for slags arbeidspolitikk da?

Mitt råd er: Bli hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...