Gå til innhold

Wræll,,mannen har kjøpt campingvogn i dag uten at jeg visste noe:(

Anbefalte innlegg

Og den kostet over 300.000!! Skjønner ikke hvordan han kunne kjøpe en campingvogn uten og spørre med meg først:( Og ikke aner jeg hvordan han har tenkt og finansiere den heller, vi har nybygd hus og ny bil som vi betaler en aldri så liten formue på. Finnes det angrefrist for kjøp av campingvogn? så fall ber jeg han om og levere den tilbake i morgen!

Fortsetter under...

oh my god, da hadde jeg klikket! campingvogn er det mest harry jeg kan tenke meg. reise på campingplasser med gammeldans og rullings røykende pensjonister i grilldress og adidas slippers. Grøss...

Desverre, det er bare angrefrist på ting du kjøper utenfor salgsstedet (per tlf, internett el.l.). Han kan jo gå og spørre pent, men det spørs om forhandleren har lyst til å tape 300 000 kroner...

Annonse

Den eneste angrefristen som er lovfestet er hvis man kjøper noe uten om selgers normale utsalgssted, f.eks postordre. Regner med at mannen din ikke har kjøpt en campingvogn i en nettbutikk?

Tull selv, du. Les her: http://forbrukerportalen.no/temaer/angrerett

Poenget med salg er å kunne tømme varelagetet for å få plass til nye varer, slik tjener de penger. Jo lengre en vare blir stående på laget, jo mindre penger tjener selgeren. Tar han tilbake vogna har han tapt/ikke tjent 300 000, og kan bare håper på at denne fortjenesten bare blir utsatt. Ikke sikkert folk står i kø for å kjøpe vogner.

Hilsen 18.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...