Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det faktisk noen som har opplevd at ammebehåer med spiler går ut over ammingen? Har hørt at det kan gi tette melkeganger og problemer av div art. Jeg synes ammebehåer gir så dårlig støtte uten spiler. Men blir veldig glad hvis det er noen som har noen å anbefale - med eller uten spiler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På dagtid merket jeg ingen forskjell, men på natten var det de uten spiler som var best. De med spiler var vonde å sove med.

Kjøpte faktisk bare et par billige på cubus og H&M jeg, var helt ok så lenge jeg ammet, men nå fikk jeg aldri den helt store melkeproduksjonen heller da!

Skrevet

Jeg kjøpte en billig ammebh på lindex men den likte jeg ikke. Ga ikke nok støtte og de hadde ikke riktig omkrets + cup.

Derimot kjøpte jeg ammebh med spiler på babyshop (tror bhen heter Anita) den er jeg strålende fornøyd med. den støtter godt og finnes i mange størrelser. koster rundt 500 lappen men er verdt pengene

Skrevet

kjøpte ganske dyr ammebh på lindex uten spiler og er veldig fornøyd med de

Gjest Kira06
Skrevet

Jeg har ammeBH både med og uten spiler, alle er billige fra HM og lignende butikker. Hadde også hørt at man helst ikke skulle bruke spiler, men jeg fikk aldri noe problem. Men som en annen skriver her, så var de med spiler ganske ubehagelige på natten. Jeg kjøpte endel ammesingleter på HM som jeg brukte på natten, og de er geniale.

Skrevet

På natta bruker jeg noen gamle billige greier uten spiler. Ikke så nøye med passformen så lenge jeg får holdt ammeinnleggene på plass.

På dagen bruker jeg ammeBH fra Change med spiler. Har alltid brukt med spiler på dagtid og har ikke merket noen problemer med tette melkeganger. MEN du må passe på BH-en har riktig størrelse både rundt ryggen og i cupen så spilene ligger riktig rundt brystene. Den vanligste feilen mange gjør er å gå opp i størrelse rundt ryggen i steden for å gå opp i størrelse i cupen.

Skrevet

Jeg har ammeBHer ifra Cubus, Kaphall og Lindex alle uten spiler og har ikke problemmer med dette. De ifra Kaphall liker jeg ikke i det hele tatt og de ifra Lindex forguder jeg. De jeg har ifra lindex er det en spile loddrett under armhulen, det synest jeg er praktisk fordi det gir bhen et vis hold uten å ha spiler irundt brystene, minuset med den er at den går bare til C-cup. Cubus har også noen brukbare bher, de går helt til E-cup. Jeg har bher i både C og D-cup og kan ikke si at jeg merker noen forskjell i cupene.

Skrevet

Det er anbefalt ammebehåer UTEN spiler. Dette er for å forhindre stramming rundt brystet. - da dette ofte fører til tette melkeganger.

Skrevet

Jeg hadde noen ammebh'er uten spiler fra forrigemann liggende, som jeg brukte helt i starten denne gangen, før jeg visste hvilke str jeg måtte ha.. Men da jeg kjøpte noen nye, med spiler, var det som om noen hadde utført kirurgiske underverker på meg; har mye bedre støtte og løft med spiler enn uten! Will never go back! ;)

Men om natta er det jo ikke særlig behagelig å ligge med spilebh, så da bruker jeg de gamle, utslitte.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...