Gå til innhold

har jeg infeksjon i arret?

Anbefalte innlegg

hei.. hadde keisersnitt for 3 uker siden og såret har grodd fint.

slutta å ha vondt for en uke siden.. men de siste 2 dagene har jeg begynt å få vondt igjen. jeg ble sydd innvendig så det er kun en knute/tråd greie som stikker it av magen på den ene siden og det er nettopp rundt den det gjør vondt nå.. er dette vanlig eller burde jeg gå til lege med det? det vesker ikke eller noe bare veldig vondt..

er det meningen at den tråden/knuten skal dette av av seg selv? for den sitter godt på nå...

blir glad for andre erfaringer/tips og råd.. tusen takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142011161-har-jeg-infeksjon-i-arret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker at jeg også hadde vondt i denne knuten, sikkert fordi det "lugget" litt i den når jeg hadde på klær. Knuten hang på ganske lenge etter,,, husker det ble en liten skorpe på (under knuten liksom), som etterhvert falt av seg selv.

Jeg gjorde ingenting med det:) Har ingen erfaringer med infeksjon i såret selv, men en venninne av meg fikk det og hun ble veldig dårlig (feber og influensa symptomer), i tillegg grodde ikke såret.

Knuten skal forsvinne den også. Er samme tråden som innvending, så den råtner den også.

Hos meg satt den lenge etterpå. Jeg klarte ikke å la være å dra litt i den, og så at den ble tynnere og tynnere, men turte ikke helt å fjerne den.

Den satt der helt til jeg var på 6. ukerskontrollen. Da spurte jeg gyn. om den, og han dro den rett og slett bare ut. Og da grodde jo det "hullet" også helt igjen.

Det høres ikke ut som om du har en infeksjon siden såret har grodd fint og det ikke væsker. Jeg hadde vondt ganske lenge etterpå, lenger enn tre uker hvertfall. "Vondtene" og hvor det gjorde vondt endret seg over tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...