Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Nei ikke helligdag eller fridag. Helt vanlig arbeidsdag.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Ja, fridag, stengt i butikkene også! .............Neida! Men du, hvor gammel er du? Du må¨vel ha fått med deg at St Hans er en vanlig dag med mindre du er 4 år???
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Ikke aggressiv, men kjære deg! Du vet da vel at det ikke er en fridag???
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 slapp av.jo det skal jeg si deg. jeg er 20 år,ha alltid gått på skole.. som igjen vil si sommerferie nå. dermed så vet jeg ikke hvordan det er for de som jobber rundt disse tidene.. har aldri brydd meg, før nå. HI
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Ååå nei. Jammen da er du jo unnskyldt...velkommen til voksenlivet da. Jeg hadde også alltid gått på skole når jeg var 20. Men jeg visste allikevel at St. hansaften og St hansdag var helt vanlige dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå