Gå til innhold

Singer symaskin til 1200,- kr på Jysk. Er den bra tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bare ha en symaskin til å legge opp gardiner, sy puter og hjerter, stoffposer o.l. Ingenting avansert. Noen som har erfaring med denne maskinen?

Skrevet

Har ikke sett den, men Singer er et bra merke. Det sier seg selv at en maskin til 1200,- ikke er fantastisk, men jeg vil tro at den fungerer utmerket til ditt bruk! :-)

Gjest datatyven
Skrevet

Faren min kjøpte ny symaskin til mora mi, det var singer og den var sikkert billig. Den har vært helt elendig, duger ikke til noenting, og har hatt flere reperasjoner. I følge ei mor kjenner som kan symaskiner var singer et skikkelig godt kvalitetsmerke, men de nye singermaskinene er helt elendige, akkurat slik som den hun har fått.

Skrevet

Singer er jo et bra merke, vil tro at Jysk har kjøpt opp et større parti og har mulighet til og sette ned prisen.

En billig maskin er helt enkel og med vanlig rettsøm - duger den helt sikkert.

Mamma kjøpte en svindyr Singer for noen år siden - med all verdens funksjoner brodering-sy knapphull osv dette har aldri blitt brukt!

Gjest datatyven
Skrevet

Aner ikke, jeg har ikke symaskin og bruker heller ikke symaskin. Forteller bare at mora mi har ei ny singer maskin som nesten aldri har funka, og at venninna hennes som syr masse sier at nye singer maskiner er dårlig kvalitet.

Jeg har ikke prøvd det selv, jeg syr aldri, har jeg bukser som skal legges opp etc kommer jeg drassende til mora mi med tingene som fremdeles bruker sin gamle husqvarna maskin med knust deksel, som ser ut som den hører hjemme i steinalderen, for den nye singeren hennes ikke funker. De hadde den inne på garantien flere ganger, men den funker fremdeles ikke.

Mora mi syr heller ikke så fryktelig mye, legger op pbukser til hele familien da vi er litt korte av oss. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...