Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann dere.

Jeg har nå vært i et parforhold hvor vi har prøvd på barn via prøverør. vi har hatt flere forsøk og nå får jeg melding om at han kun er glad i meg som en venn. Vi har fortsatt egg på frys som vi ikke har brukt enda. Disse må vi da enten kaste eller la de bruke de til forskning.

Er det flere som har opplevd dette?

Hilsen en som er i sjokk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142010960-parforhold-som-ikke-holder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, for en forferdelig trist medling. Skjønner godt at dette er et sjokk for deg.

På en side kan man jo bli sint og frustrert på partneren din, på en annen side er det jo bra at han sier noe om at hans følelser for deg har endret seg. Ville vært urealt gjort av han og ikke gjort det.

Håper du kommer ut av dette med motet i behold, og kommer deg videre i livet på en god måte. Synd at egg som man har måttet jobbe så hard for, ikke skal kunne bli noe man ønsket seg.

Hvis jeg var i din situasjon tror jeg at jeg ville latt de bruke de til forskning, men det er kanskje lett for meg å si.

Det var kanskje ikke akkurat dette du hadde tenkt deg som svar. Jeg har ikke opplevd det du nå gjør. Ville bare gi deg noen støttende ord, og en trøsteklem ;-/

Huff det er ingen god situasjon å være i og jeg forstår at du er frustert og lei deg. Det er et vanskelig valg som dere må ta sammen.

Jeg har vært i samme situasjon og hadde da et forsøk igjen av 3. Valgte å ikke gjennomføre dette forsøket og angrer ikke. Jeg hadde ikke klart å ha noen positive følelser rundt prosessen og hva om man skulle blitt gravid og man gikk fra hverandre? For meg var ikke dette noe alternativ da jeg følte jeg hadde fått nok av daværende samboer.

Det er kjipe penger å kaste ut av vinduet, men tror ikke barnet hadde hatt det noe bra med foreldre som ikke klarte å samarbeide.

Masse lykke til :-)

Takk for trøstende ord. Syns dette er veldig tungt og føler at det er litt urettferdig. Men samtidig så er jeg jo glad for at han har sagt det slik at jeg nå kan gå videre med livet etterhvert i alle fall.

Godt å høre at jeg ikke er alene om å oppleve dette.

Prøverør er jo en tøff prosess for alle parter, dessverre for tøft for oss.

Masse klemmer tilbake til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...