Gå til innhold

Helgekurs i yoga for gravide i Tromsø!

Anbefalte innlegg

Hei jente =)

Vi som va på BIM-treff i går snakka om at vi kunne tenkt oss et yogakurs for gravide, og at æ skulle ta kontakt med yoga123 for å høre om mulighetan førr detta. Neste 8 ukerskurs starte ikke før i oktober så vi med termin i august, september, oktober å november rekk jo da ikkje å delta på detta kurset.. Vi snakka om å få samla et gjeng og se om yoga123 kunne arrangere et helgekurs førr oss da et vanlig 8 ukerskurs vil ta førr lang tid.

Nu har æ snakka med ho som har kursan å di har dessverre dårlige erfaringe med sånne type arrangement.. Mange melde interesse, men så møte få opp. Æ syns det e kjæmesynd, å har vældi løst at vi ska få tell et kurs. Det vi blei enig om va at vi kunne forslå ei helg i august (utenom helga 20-22 august) og se kor mange som meldte interesse. Ho va nødt å ha et absolutt minimum på 8 stk påmeldte. Da får vi et helgekurs fra fredag til søndag med yoga spesielt førr gravide inkl fødselsforberedelse, i samarbeid med yoga123 og hjemmejordmødrene. Kurset vil koste ca 800-900 kr. Æ foreslår helga 6-8 august.

Spørsmålet e da, kossn e interessen førr detta?

Æ e i alle fall vældi interessert i at vi ska få detta tell =) Lar diskusjonen stå ei stund og se kor stor interessen e før æ tar kontakt med ho igjen!

Fortsetter under...

Hei

Ja det vil jeg!!!... Jeg ER med på et sånt kurs, men har ikke mulighet akurat den helgen du foreslo i august :( Skal i bryllup på senja. Hvilken som helst annen helg i juli/august er aktuell for meg med tanke på dette kurset. jeg foreslår forsåvidt helgen fredag 30. juli til 1. august eller helgen 13. til 15.august Jeg var også på BIM treffet i går, satt ved siden av deg :) Jeg er 100% sikker på at vi klarer å mobilisere 8 stykker hvis vi får frist til neste treff, i neste uke. Med innsamling av kursavgift før kurset, får vi gjennomført kurset med nok påmeldte.

Vi sees i neste uke.

Karin

Annonse

:) Møtte ei jente i dag også med termin i september. Fortalte henne om yogakurset, hun var også interessert.

da er vi muligens (uten tanke på helge valget) 5 stykker.

September 10 og Idaalven hvordan passer det for dere 30 juli til 1 august?

Karin:)

Annonse

Så herlig at mange e interessert, da kan det jo faktisk hende at vi får tell nåkka =)

På yoga123.no står det at man kan trene yoga helt fram tell termin så da stole æ på at det stemme. Har førsåvidt førstått d sån at kurset e lagt opp sån at man gjør det man klare å gjøre..

Sjøl blir dettan 4 uke før min termin så æ peise på =)

E jo bare toppers å få den fødselsforberedende delen rett før man skal tell pers i fødsel =)

Heia :) Æ kunne i utgangspunktet tenke mæ å være med på yogakurset, men 20-22.august passe ikke. Skal på Heiafestivalen eller Caravantreff i Malangen da, vi har ikke bestemt oss helt enda. Eller så nærmer det seg fødsel og vi blir hjemme, hehe.... termin 15.september så det vet vi jo aldri, fikk en uke før tiden sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...